۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۹:۳۸

امام جمعه بوشهر:

ارتباط مجموعه دستگاه قضایی استان بوشهر با مردم تقویت شود

ارتباط مجموعه دستگاه قضایی استان بوشهر با مردم تقویت شود

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان دستگاه قضایی در استان بوشهر به صورت مستمر از طریق جایگاه نماز جمعه با مردم ارتباط برقرار کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر یکشنبه در نشست با مسئولان دادگستری استان بوشهر اظهار داشت: توسعه عدالت در جامعه یکی از مهمترین وظایف دستگاه قضایی است که شاهد تلاش گسترده‌ای در این راستا هستیم.

وی با اشاره به تلاش قوه قضائیه برای استقرار عدالت، حفظ حقوق مردم و تعالی و پیشرفت نظام خاطرنشان کرد: قوه قضاییه منتسب به ولایت و امامت است و به عنوان نماد عدالت محوری و عدالت گستری و دفاع از حقوق مظلوم شناخته می‌شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه کارآمد و توانمند بودن قوه قضاییه باعث اقتدار و پیشرفت بیشتر نظام می‌شود، اضافه کرد: در صورتی که قوه قضائیه با مشکل روبرو باشد، اثرات مخرب آن را در نظام و جامعه نیز خواهیم دید.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار ارتباط اخلاقی مجموعه قوه قضاییه با مردم بیان کرد: تقویت ارتباط با مردم توسط دستگاه قضایی یک ضرورت است که در استان بوشهر نیز باید به این موضوع به صورت جدی پرداخته شود.

صفایی بوشهری خواستار توسعه سامانه‌های جغرافیایی و فیزیکی نوین و پیشرفته دستگاه قضایی در استان بوشهر شد و ادامه داد: یکی از اولویت‌های مهم دستگاه قضایی در استان بوشهر باید تقویت و توسعه زیرساخت‌ها باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از پیشگیری از جرم به عنوان اولویت و یک نیاز اساسی نام برد و افزود: زیرساخت‌های دستگاه قضایی استان بوشهر مطابق با استانداردهای ملی توسعه یابد.

آیت‌الله صفایی بوشهری به آثار گرانبهای پیشگیری از جرم در جامعه اشاره کرد و گفت: توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی در دستگاه قضا یکی از نیازهای اساسی است که باید زمینه کاهش تخلفات و تسریع در رسیدگی‌ها را فراهم می‌سازد.

کد خبر 4329593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha