۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۴

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان خبر داد؛

شناسایی جانبازان مدافع حرم برای حضور در ورزش جانبازان و معلولان

شناسایی جانبازان مدافع حرم برای حضور در ورزش جانبازان و معلولان

بوشهر - رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان از شناسایی جانبازان مدافع حرم برای حضور در ورزش‌های جانبازان و معلولان به عنوان برنامه جدید این فدراسیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی صمیمی صبح چهارشنبه در نشست با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت جانبازان و معلولان در عرصه ورزش های مختلف اظهار داشت: برنامه جدید فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان این است که جانبازان مدافع حرم را با هدف حضور در رقابت های ورزشی، شناسایی کنیم، در این رابطه افراد شناسایی شده به استان‌ها معرفی شده و استعدادیابی روی ایشان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت ۲۲ رشته ورزشی در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان خاطرنشان کرد:  این ورزشکاران شامل بانوان و آقایان هستند و هر ساله هم شاهد هستیم این عزیزان در رقابت های آسیایی و جهانی صاحب مدال می شوند.

رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان با تاکید بر حمایت دستگاه های اجرایی مرتبط با فعالیت جانبازان و معلولان گفت: دستگاه های اجرایی همچون، بهزیستی، آموزش و پرورش و بنیاد شهید باید در زمینه ورزش جانبازان و معلولان همکاری بیشتری داشته باشند.

فعالیت ۳۵ هزار ورزشکار جانباز و معلول

صمیمی یادآور شد: هم اکنون ۳۵ هزار ورزشکار جانباز و معلول در سطح قهرمانی در حال فعالیت هستند و از این تعداد ۵ هزار نفر در سطح بالای قهرمانی کار می کنند.

وی افزود: تلاش داریم از ورزش قهرمانی در این فدراسیون، موجی هم در بخش ورزش همگانی ایجاد کنیم تا جانبازان و معلولان هم در این عرصه حضور بیشتری داشته باشند.

رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان گفت: در این زمینه نیاز است امکانات ورزشی موجود برای جانبازان و معلولان در سطح استانها مناسب سازی شود لذا در استان بوشهر انتظار داریم منطقه پارس جنوبی که در زمینه ورزش هزینه های خوبی کرده، به ورزش جانبازان و معلولان هم توجه خاص داشته باشند.

کد خبر 4332214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha