۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۸:۰۲

رئیس بنیاد مسکن بوشهر:

۱۰ پروژه عمران روستایی در شهرستان بوشهر افتتاح می‌شود

 ۱۰ پروژه عمران روستایی در شهرستان بوشهر افتتاح می‌شود

بوشهر - رئیس بنیاد مسکن شهرستان بوشهر گفت: در هفته دولت امسال ۱۰ پروژه عمران روستایی در شهرستان بوشهر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق صداقت بعد از ظهر چهارشنبه در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی در روستاها اظهار داشت: بنیاد مسکن بر اساس وظایف و رسالت‌های خود طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی در سطح روستاها دارد.

وی اضافه کرد: در سطح شهرستان بوشهر طرح‌های خوبی تدوین شده است که ۱۰ پروژه تا هفته دولت امسال تکمیل خواهد شد و به بهره‌برداری خواهید رسید که نقش مهمی در تحقق مطالبات مردم این روستاها دارد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بوشهر با اشاره به اعتبار ۷.۲ میلیارد ریال اجرای این پروژه‌ها بیان کرد: از جمله این طرح‌ها می‌توان به زمین چمن روستاهای دویره و حسینکی سرمک، راه دسترسی به استادیوم چاه‌کوتاه اشاره کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح محوطه سازی جزیره شیف با یک میلیارد ریال اعتبار، خاطرنشان کرد: طرح راه ورودی به قلعه چاهکوتاه با ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار اجرا می‌شود.

صداقت از دیگر پروژه‌های عمران روستایی در شهرستان بوشهر به ساخت معابر روستای تل اشکی، آبطویل و پیاده رو سازی آنها اشاره کرد و افزود: ساخت محوطه سازی هلیله و بندرگاه با اعتبار ۳.۶ میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه‌ها است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بوشهر توسعه زیرساخت‌های روستایی در این شهرستان را یک اولویت مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: طرح‌های مقاوم سازی منازل روستایی و شهرهای کم جمعیت اجرا می‌شود.

کد خبر 4332699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha