۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۷:۱۸

رئیس سازمان حفظ آثار دفاع مقدس:

کنگره ملی سرداران و شهدا در ۵ استان برگزار می‌شود

کنگره ملی سرداران و شهدا در ۵ استان برگزار می‌شود

بوشهر - رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: کنگره شهدا در استان‌های بوشهر، ایلام، اردبیل، کردستان و اصفهان سال آینده با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد حق‌طلب ظهر یکشنبه در نشست ستاد کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر اظهار داشت: برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی تقویت وحدت را از مزایای برگزاری کنگره‌های شهدا عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری کنگره‌های شهدا نقش مهمی در حل بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی دارد و همکاری و وحدت را تقویت می‌کند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: کنگره شهدا در استان‌های بوشهر، ایلام، اردبیل، کردستان و اصفهان سال آینده با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدا در استان بوشهر اضافه کرد:‌ امیدواریم با برگزاری کنگره شهدای استان بوشهر به برکت خون شهدا و با اخلاص مسئولان، خیر و برکت نثار استان شود.

حق‌طلب با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار حماسه شهدا در انتقال فرهنگ ایثار و خودگذشتگی، بیان کرد: از اهداف برگزاری یادواره شهدای استان بوشهر می‌توان به انتقال فرهنگ حماسه و ایثار،  سازندگی و خودباوری اشاره کرد.

وی برگزاری کنگره شهدا در هر استان را از مهمترین اتفاقات در استان‌ها دانست و افزود: طی هشت سال گذشته ۲۵ کنگره شهدا به صورت ملی و استانی برگزار شده است که در دیگر استان‌ها نیز تا سال آینده برگزار می‌شود.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شهدای دوران دفاع مقدس عظمت جاودانه خلق کردند که پس از آن، شهدای مدافع حرم که هزاران کیلومتر دورتر از مرزها با کفار در ستیز هستند حماسه ماندگار می‌آفرینند.

کد خبر 4335723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha