۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۹:۱۸

استاندار بوشهر:

همدلی و وحدت بسیار خوبی در استان بوشهر وجود دارد

همدلی و وحدت بسیار خوبی در استان بوشهر وجود دارد

بوشهر - استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم توجه به نیازهای مردم گفت: در استان بوشهر شاهد همدلی و وحدت بسیار خوبی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان تلاش‌های گسترده‌ای برای تقویت وحدت در استان داشته‌اند.

وی اضافه کرد: جامعه ما امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان نیاز دارد و تلاش بسیار زیادی در راستای تقویت وحدت در سطح جامعه داشته‌ایم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه پیشرفت و توسعه در هر زمینه‌ای نیازمند هدملی و اتحاد است، خاطرنشان کرد: در استان بوشهر همدلی و وحدت بسیار خوبی را در لایه‌های مختلف شاهد هستیم و امیدواریم شاهد تقویت این وحدت و همدلی باشیم.

وی از تلاش شبانه‌روزی برای ارائه خدمات مختلف به مردم در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: هیچگاه در مسیر خدمت‌رسانی به مردم خسته نمی‌شویم و هدف ما ارائه خدمات حداکثری به مردم است.

گراوند با بیان اینکه مردم شایسته بهترین خدمات هستند، افزود: به مسئولان استان نیز تاکید کرده‌ام از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به مردم استفاده کنند.

وی با تقدیر از تلاش‌های نماینده مردم استان در مجلس خبرگان برای تقویت اتحاد و همدلی، ادامه داد: همه مسئولان با همدلی و اتحاد در راستای اعتلای کشور گام برمی‌دارند.

کد خبر 4336793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha