۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۴۱

فرماندار ایلام:

مرکز موقت نگهداری متکدیان در ایلام راه اندازی می شود

مرکز موقت نگهداری متکدیان در ایلام راه اندازی می شود

ایلام - فرماندار ایلام از راه اندازی مرکز موقت نگهداری متکدیان در این استان طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، معروف بسطامی روز یکشنبه در نشست ساماندهی امور متکدیان شهرستان ایلام افزود: حضور افرادی در مناطق مختلف شهرها که اقدام به تکدی گری می کنند چهره زشتی را در جامعه ترسیم می کند که آثار زیانبار اجتماعی به دنبال خواهد داشت.

وی با یادآوری اینکه حکومت وظیفه دارد به نیازهای تمامی افراد رسیدگی کند افزود: ولی برخی افراد با سوء استفاده از این افراد به ناهنجاری های اجتماعی دامن می زنند که باید با آنها برخورد شود.

فرماندار ایلام طرح ساماندهی متکدیان را در این چارچوب ارزیابی کرد و گفت: در قالب این برنامه مرکزی در شهر ایلام برای نگهداری موقت این افراد تعیین شده که فعالیت آن از ۱۱ مردادماه آغاز خواهد شد.

بسطامی ادامه داد: در این مرکز نمایندگان دستگاه های مسئول در حوزه آسیب های اجتماعی حضور دارند که پس از انتقال افراد مورد نظر غربالگری این افراد از نظر جنسی، بیماری، اعتیاد، کودکان کار و افراد بومی و غیر بومی انجام و اطلاعات هویتی آنان در سامانه اطلاعاتی این مجتمع اقامتی ثبت می شود.

وی اضافه کرد: افراد غیر بومی بلافاصله به محل اقامت خود منتقل و سایر افراد نیز با حسب شرایط دسته بندی و تعیین تکلیف می شوند.

فرماندار ایلام گفت: باید با اطلاع رسانی دقیق این طرح که از ۵ مرداد آغاز می شود بتوانیم نتایج ملموسی از اجرای آن بگیریم.

کد خبر 4353866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha