۱۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۷

فرماندار ویژه ری:

صیانت از ارزش‌های دینی و فرهنگی رسالت اصلی خبرنگاران است

صیانت از ارزش‌های دینی و فرهنگی رسالت اصلی خبرنگاران است

ری- فرماندار ویژه ری گفت: صیانت از ارزش‌های دینی و فرهنگی رسالت اصلی خبرنگاران در این شهرستان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور پیش از ظهر پنج‌شنبه در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه طی سخنانی اظهار داشت: رسالت خبرنگاران به‌قدری مهم است که می‌تواند جامعه را گمراه و یا سعادتمند کند.

جمالی پور با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات امروز جامعه دور از اخلاق و تقوا است افزود: این بی‌اخلاقی‌های حاکم بر جامعه سبب انحراف مسیر در بین افراد شده است و لذا این رسالت خبرنگاران است که مسیر عبور از انحرافات را روشن کنند و آگاهی بخشی در جامعه را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون کشور در شرایط خاصی به سر می‌برد گفت: با توجه به شرایط کنونی همه باید کمک کنند و در برابر ناحقی‌ها، بدخواهان و کسانی که به دنبال ناکارآمد نشان دادن خدمات و ارزش‌های انقلاب هستند بایستیم.

فرماندار ویژه ری خبرنگاران را صیانت گر ارزش‌های اجتماعی و دینی دانست و اظهار داشت: امروز دشمن همه توان خود را بسیج کرده است تا ارزش‌های ما را از بین ببرد و با توجه به اینکه خانواده در جامعه اسلامی یک ارزش و محور وحدت محسوب می‌شود و وقتی محور خدشه‌دار شود همه ساختارها شکسته می‌شود لزوم فرهنگ‌سازی توسط خبرنگاران احساس خواهد شد.

جمالی پور با بیان اینکه فرهنگ و خانواده در موقعیت کنونی با ابزارهای خاص دشمن در معرض تهدید قرار گرفته است گفت: خبرنگاران به این عرصه وارد شوند و نقش خود را در صیانت از خانواده و ارزش‌های دین و انقلاب به‌خوبی ایفا کنند.

کد خبر 4370055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha