۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۵۷

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر:

بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان بوشهر توسعه می‌یابد

بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان بوشهر توسعه می‌یابد

بوشهر - مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان بوشهر توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، یلدا دارابی صبح یکشنبه در نشست معرفی مدیران جدید درمان تامین اجتماعی بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات درمانی در سطح استان بوشهر اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به افزایش پنج درصدی میزان مراجعین به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان بوشهر در سال جاری بیان کرد: ویزیت سرپایی پزشکان شش درصد، تعداد بستری‌شدگان ۱۰ درصد و ضریب اشغال تخت چهار درصد رشد داشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم و طرح‌های مهم در دست اجرا است.

وی افزود: پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی جم و پلی کلینیک برازجان در مرحله اسکلت بندی ساختمان بوده و در پروژه درمانگاه تامین اجتماعی دیر نیز اسکلت بندی ساختمان به پایان رسیده و مراحل بعدی تکمیل ساختمان درمانگاه در دست اقدام است.

دارابی در خصوص روند اجرایی سه پروژه درمانی خورموج، دلوار و دیلم نیز گفت: پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی خورموج در مرحله تجهیز کارگاه، درمانگاه دیلم در مرحله تغییر کاربری از اداری به درمانی و درمانگاه تامین اجتماعی دلوار در مرحله طراحی نقشه است.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر توسعه بیمارستان‌های مهر برازجان و حضرت نبی اکرم (ص)عسلویه را از برنامه های مدیریت درمان استان در سال جاری برشمرد و گفت: در هر دو مرکز یاد شده مجوزهای لازم به منظور توسعه اخذ شده و در مرحله طراحی نقشه است.

در این مراسم مقصودی و خدادادی به ترتیب به عنوان سرپرست معاونت درمان وسرپرست معاونت اداری و مالی و حیدری به عنوان کارشناس ارشد درمان معرفی شدند.

کد خبر 4384870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha