۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۸:۰۱

با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی انجام شد؛

افتتاح ۷ پروژه عمرانی و بهداشتی در مرند

افتتاح ۷ پروژه عمرانی و بهداشتی در مرند

مرند - هفت پروژه عمرانی و بهداشتی با اعتبار ۶۶ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال با حضور معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان مرند به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، هفت پروژه عمرانی و بهداشتی با اعتبار ۶۶ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال با حضور علی جهانگیری معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و داود گرشاسبی فرماندار ویژه مرند، امروز در چهارمین روز از هفته دولت، در شهرستان مرند به بهره برداری رسید.

امروز همچنین آسفالت معابر روستای کندلج شهرستان مرند به طول ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال مورد افتتاح شد و طرح آبیاری قطره ای برای ۱۲ هکتار از باغات این روستا که توسط بخش خصوصی با اعتبار ۲ میلیارد ریال به مرحله اجرا رسیده به بهره برداری رسید.

در ادامه خانه بهداشت روستای دیزج علیا با هزینه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۱۲۰ مترمربع و پارک کودکان در این روستا در زمینی به مساحت هزار مترمربع و با اعتبار ۱۰۰ میلیون ریال افتتاح و در اختیار اهالی این روستا قرار گرفت.

جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت یک و نیم کیلومتر از جاده اصلی روستای زنجیره با اعتبار ۵ میلیارد ریال و همچنین افتتاح خانه بهداشت در این روستا در زمینی به مساحت ۱۲۰ مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال از سایر پروژه های افتتاح شده در شهرستان مرند بود.

طرح آبخیزداری قطره ای با اعتبار ۴ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲ هکتار از باغات روستای اسداغی شهرستان مرند نیز امروز افتتاح شد.

گفتنی است، در ادامه برنامه های چهارمین روز از هفته دولت، فرماندار ویژه شهرستان مرند به همراه معاون اقتصادی استاندار از خانه سالمندان و کشتارگاه صنعتی بازدید کردند.

کد خبر 4386745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha