۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۳۴

فرمانده سپاه بوشهر:

۱۰۵ گروه جهادی در استان بوشهر مشغول فعالیت هستند

۱۰۵ گروه جهادی در استان بوشهر مشغول فعالیت هستند

بوشهر - فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم استان گفت: اکنون ۱۰۵ گروه جهادی در استان بوشهر مشغول فعالیت و محرومیت‌­زدایی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر سه‌شنبه در جمع جهادگران بسیجی در دشتستان اظهار داشت: فعالیت‌های گروه‌های جهادی طی سال‌های اخیر باعث ارائه خدمات بسیار خوب و گسترده‌ای شده است.

وی رفع محرومیت و کمک به نیازمندان را از اولویت کاری گروه‌های جهادی عنوان کرد و ادامه داد: در سطح استان بوشهر ۱۰۵ گروه جهادی مشغول به فعالیت و انجام اقدامات محرومیت‌­زدایی هستند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با ارائه خدمات فرهنگی، عمرانی و آموزشی توسط این گروه‌های جهادی بیان کرد: سپاه علاوه پاسداری از انقلاب اسلامی در زمینه رسیدگی به مناطق محروم نیز اقدامات خوبی داشته است.

وی با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی استان بوشهر خاطرنشان کرد: دانشجویان بسیجی استان بوشهر در این روزها در حال خدمات‌دهی در مناطق محروم و کمک به خانواده‌های محروم هستند.

رزمجو از فعالیت این گروه‌ها در زمینه ساخت و ساز واحدهای مسکونی، مسجد و سایر موارد لازم برای خانواده­‌های محروم و مستضعف خبر داد و افزود: پروژه‌های متعددی توسط این گروه‌ها در دست اجرا است.

لازم به ذکر است که گروه‌های جهادی بسیح اکنون در روستاهای ایل شهر و امامزاده بوشکان دشتستان مشغول به فعالیت هستند که فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع آنان حضور یافت.

کد خبر 4387788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha