۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۲۰

امام جمعه خارگ:

مدیریت جزیره خارگ نیاز به بالانس کردن دارد

مدیریت جزیره خارگ نیاز به بالانس کردن دارد

بوشهر - امام جمعه خارگ گفت: مدیریت جزیره خارگ نیاز به بالانس کردن دارد و هرکس در جزیره باید کار خودش را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی کمالی صبح پنجشنبه در مراسم هم اندیشی مدیران ارشد جزیره خارگ با حضور فرماندار بوشهر اظهار کرد: انتهای هفته دولت و روز عظیم غدیر تقارن بسیار زیبایی است؛ غدیر مخصوص شعیه نیست و مربوط به تمام مسلمین هست.

وی افزود: هیچ‌کس نمی‌تواند منکر پیشرفت جامعه اسلامی ما باشد چراکه حرکت‌های بسیار عظیمی را در حوزه توسعه راه‌ها، توسعه راه آهن، هسته‌ای و ... شاهد هستیم. گفتن این کلمات آسان است ولی در اجرا بسیار سخت است.

کمالی با بیان اینکه دولت مجری مصوبات است، خاطرنشان کرد: دولت‌ها تلاش کردند که وضع ما اینچنین است؛ بطور مثال ایاب ذهاب ۴۰ سال پیش جزیره خارگ با لنج بود ولی الان اسکله داریم، پایانه داریم، شناور های متعدد داریم و این نشان از کارها و خدمات دولت است.

وی بیان کرد: از این نظر که ما نمی‌توانیم نتیجه مطلوب ۱۰۰ درصد بگیریم درست است ولی باید خوبی‌ها را ببنیم؛ خواست دشمن القای فضای ناامیدی است.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: توقع مقام معظم رهبری از تمامی کارگزاران نظام کار جهادی است و روز و شب نشناسیم. تشکر می کنم از مدیران ارشد استان که نگاه ویژه‌ای به جزیره خارگ در راستای توسعه این جزیره دارند، این انقلاب در هیچ جای دنیا مثالی ندارد و باید این انقلاب را با کار کردن حفاظت کنیم.

وی با بیان اینکه مدیریت جزیره خارگ نیاز به بالانس کردن دارد گفت: هرکس در جزیره باید کار خودش را انجام دهد، کسی که محدوده عمل بیشتر دارد نباید در کار دیگران دخالت کند و کسی خودش را برتر نداند.

کمالی ادامه داد: هر چقدر قانون برای محدوده مدیریتی تعیین کرده است در همان محدوده کار کنند، قطعا جزیره در آرامش بیشتری خواهد بود و این موضوع نیازی به بودجه ندارد.

کد خبر 4389451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha