۱۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۳

صندوق رفاه اعلام کرد:

امروز آخرین مهلت دانش آموختگان بدهکار برای استفاده ازطرح بخشودگی

امروز آخرین مهلت دانش آموختگان بدهکار برای استفاده ازطرح بخشودگی

دانش آموختگان بدهکار تا امروز ۱۰ شهریور ماه فرصت دارند از طرح بخشودگی پنجاه تا صد در صدی جرایم بدهکاران معوق صندوق رفاه استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، صندوق رفاه دانشجویان در راستای اجرای سیاست خدمات رسانی توام با کرامت انسانی به دانشجویان و دانش آموختگان و برای مراعات و رفاه حال دانش آموختگان بدهکار و فراهم ساختن تسهیلاتی جهت بازپرداخت بدهی بدهکاران معوق به مناسبت عید قربان و غدیر، طرح بخشودگی ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی جرایم بدهکاران به صندوق رفاه دانشجویان و تقسیط مجدد بدهی آنان را اجرا کرد.

در اجرای این طرح دو گزینه برای دانش آموختگان در نظر گرفته شد، در گزینه اول، دانش آموختگان می توانستند با بازپرداخت کل بدهی خود به صورت یکجا از بخشش صد در صدی جرایم بهره مند شوند.

در گزینه دوم دانش آموختگان می توانستند با بازپرداخت ۵۰ درصد از جریمه خود از بخشودگی مابقی جریمه و تقسیط مجدد کل بدهی در ۶ ماه برخوردار شوند و افرادی که از این گزینه استفاده کرده و دفترچه اقساط جدید ۶ ماهه دریافت می کردند در صورتی که ۳ قسط آنها معوق شود، ۵۰ درصد جریمه بخشیده شده لغو و دوباره به سرجمع بدهی آنها اضافه می شد.

دانش آموختگان جهت استفاده از این طرح باید به پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان به آدرس bp.swf.ir  مراجعه کرده و با انتخاب گزینه طرح بخشودگی از مزایای آن بهره مند شوند.

این طرح از ۲۰ مرداد ۹۷ آغاز شده و تا امروز شنبه ۱۰ شهریورماه ادامه دارد. دانش آموختگان بدهکار تا امروز فرصت دارند تا از طرح بخشودگی پنجاه تا صد در صدی جرایم بدهکاران معوق صندوق رفاه استفاده کنند.

کد خبر 4390402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha