۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۰۹

شهردار اصفهان:

زمین‌های بلاتکلیف شهر اصفهان به شهرداری سپرده شود

زمین‌های بلاتکلیف شهر اصفهان به شهرداری سپرده شود

اصفهان- شهردار اصفهان گفت: زمین‌های بلاتکلیف زیادی در اصفهان داریم که باید به شهرداری سپرده تا برای توسعه شهر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله نوروزی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: شهرداری‌ها همواره به پشتیبانی مردم نیاز دارند و در این راستا و طبق دستور رئیس جمهور مبنی بر واگذاری زمین‌های موجود در شهر به شهرداری برای احیای بافت فرسوده لازم است که زمین های بلاتکلیف شهر، هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

وی بیان داشت: به تازگی در مجلس شوراها را از دریافت عوارض ممنوع کردند که این مسئله باعث می شود شهرداری ها با مشکلات عدیده ای مواجه شوند و امیدواریم در این امر تجدید نظر شود.

شهردار اصفهان با اعلام اینکه به منظور رسیدن به درآمد پایدار شهری خواستار ابتکارات و خلاقیت هایی شدیم، ادامه داد: سال پیش یکصد میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه نصب دوربین های ثبت تخلفات جرایم رانندگی شده است که باید این هزینه برای اداره بهتر شهر به شهرداری برگردد.

وی با بیان اینکه کنار گذر شرق اصفهان همچنان بلاتکلیف و نیازمند هماهنگی بین دستگاهی است، تصریح کرد: به منظور حل مشکلات شهری و تسریع در روند اجرای عملیات لازم است که هماهنگی بین دستگاهی را قوی تر از گذشته کنیم.

نوروزی با اعلام اینکه در عرصه مسایل فرهنگی شهرداری برنامه های گسترده ای در عرصه توسعه نشاط اجتماعی داشته است، گفت: تلاش شده که در تمام مناطق به ویژه مناطق کم برخوردار نشاط اجتماعی ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه تیم مدیریت شهری از تمام برنامه هایی که تاکنون انجام داده، دفاع می کند اما نقدها را هم می پذیریم و از پیشنهادات برای بهبود شرایط استقبال می کنیم، ادامه داد: نقدی که به کارهای عمرانی شهرداری مطرح می شود را قبول نداریم و تمام کارهای عمرانی ضرب العجلی تعریف شده است.

شهردار اصفهان بهره برداری چهار ماهه مترو را از مهم‌ترین دستاوردهای مدیریت شهرداری اعلام کرد و افزود: در آخرین تصمیمات قبلی برنامه‌ریزی شده بود که مترو ۱۸ ماه به بهره برداری برسد اما ما برنامه‌ریزی چهار ماهه را انجام و اجرایی کردیم.

وی با بیان اینکه چنانچه هماهنگی‌ها با شهرداری تا قبل از اجرای پروژه ‌ها انجام شود در کاهش هزینه‌ها تاثیر بسزایی خواهد داشت، اضافه کرد: تجربه‌ای را در اجرای پروژه‌ها در شرق اصفهان داشته‌ایم که هزینه‌های زیادی را به شهرداری وارد کرده است.

کد خبر 4392005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha