۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۳۳

استقبال ۱۵هزار نفری از کنسرت مردمی بوستان آب و آتش

استقبال ۱۵هزار نفری از کنسرت مردمی بوستان آب و آتش

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد از استقبال بیش از ۱۵ هزار نفری مردم از دوشب اجرای کنسرت مردمی ارکسترسازهای ملی ایران به خوانندگی محمدمعتمدی در بوستان آب و آتش خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد حسین حجازی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: همزمان با عید سعید غدیر، اجرای ارکستر سازهای ملی ایران با صدای خاطره انگیز محمد معتمدی با استقبال و همراهی بی نظیر مردم همراه شد و دوشب به یادماندنی را در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد رقم زد.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد شور و نشاط مردم را در این دوشب وصف ناپذیر توصیف و تأکید کرد: تقویت روحیه عمومی و نشاط جمعی به عنوان اولویت جامعه امروز، یک سرمایه گذاری اجتماعی هدفمند و کارگشا است که بسیاری از معضلات و مشکلات روزمره فرهنگی و اجتماعی را مدیریت و هدایت می کند.

به گفته حجازی برگزاری دوشب کنسرت مردمی در بوستان آب آتش علیرغم حضور خیره کننده شهروندان با کمترین مشکل امنیتی، حادثه و آسیب روبرو بوده ایم که نشان دهنده بلوغ فرهنگی و اجتماعی مردم، درک بالای شرایط و تعامل دوسویه شهروندان با برگزارکنندگان برنامه های هنری مورد نیاز و مطالبه آنها است.

وی تصریح کرد میزان همکاری و همراهی مردم به گونه ای بوده که تا ساعتی پس از پایان برنامه به صورت خودجوش صندلی ها و امکانات تدارک دیده توسط خود شهروندان جمع آوری شده است.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد یادآور شد: تجربه برگزاری این دوشب با شکوه در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد ثابت کرد با همکاری بین سازمانی همه نهاد ها و دستگاه های مسئول می توان نگرانی ها و دغدغه های سنتی و معمول را کنار گذاشت و شور و نشاط را به جامعه تزریق کرد.

کد خبر 4392050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha