۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۱۴

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر بوشهر:

محموله مواد مخدر در محور بوشهر - گناوه توقیف شد

محموله مواد مخدر در محور بوشهر - گناوه توقیف شد

بوشهر - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: محموله مواد مخدر در محور بوشهر - گناوه توقیف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا شبانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با توزیع و انتقال مواد مخدر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و برنامه‌های خوبی در دست اجرا داریم.

وی از اجرای برنامه‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد و بیان کرد: در یک عملیات ضربتی با توقیف یک دستگاه پراید، ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

شبانی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر، مشخص شد سوداگران مرگ قصد دارد به وسیله یک دستگاه خودروی پراید محموله مواد مخدر را از یکی از استان های همجوار تهیه و به استان بوشهر انتقال دهد.

وی اضافه کرد: طی آخرین رصد اطلاعاتی و همکاری و هماهنگی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دشتستان خودروی مورد نظر در جاده بوشهر به سمت گناوه شناسایی و توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۰ کیلو گرم تریاک که به شیوه‌ای ماهرانه در زیر صندلی خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

سرهنگ شبانی تصریح کرد: در همین ارتباط یک نفر متهم دستگیر و به همراه مواد مخدر کشف شده برای ادامه تحقیقات به مقر پلیس منتقل شد.

کد خبر 4395153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha