۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۸:۵۵

واکنش رئیس‌کل دادگستری لرستان به اختلافات شورای شهر بروجرد

تردیدی در منحل کردن شورای شهر غیرمفید نمی‌کنیم

تردیدی در منحل کردن شورای شهر غیرمفید نمی‌کنیم

بروجرد- رئیس‌کل دادگستری لرستان در واکنش به اختلافات شورای شهر بروجرد گفت: به شورای حل اختلاف دستور بررسی موضوع را داده‌ام، اگر وجود یک شورا برای شهر مضر باشد، تردیدی نیست که باید منحل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر بدری ظهر امروز چهارشنبه در شورای اداری اشترینان در سخنانی با اشاره به اینکه شهرداری ها و اعضای شورای شهر باید شرایط فعلی کشور را ملاحظه کنند، اظهار داشت: در شرایطی نیستیم که بخواهیم گروکشی کنیم، بخواهیم امتیازخواهی کنیم.

وی با بیان اینکه گزارش هایی در مورد شورای شهر بروجرد رسیده است، با هیئت حل اختلاف هم صحبت کردم که با اعضای شورای شهر بروجرد اتمام حجت کند، تصریح کرد: وقتی در مسئولیت قرار گرفتید باید منافع شخصی را نادیده بگیرید و به فکر پیشرفت شهر باشید، ۴ نفر عضو شورای شهر یک طرف و سه نفر دیگر یک طرف هستند و یک نفر هم زمانی با این طرف است زمانی با آن طرف.

رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه برای عمران و آبادی شهر در این شورا باید تصمیم گیری شود، افزود: به شورای حل اختلاف گفته ایم بررسی کند موضوع را، اگر به نتیجه رسیدیم وجود یک شورا برای یک شهر مضر است، تردیدی نیست که باید منحل شود، در این موضوع تردیدی نمی کنیم.

بدری با اشاره به اینکه اگر اعضای شورا می توانند باهم کار کنند انجام بدهند اگر نمی توانند و منافع شهر و منافع ملی را قربانی مسائل و اختلافات خود کنند اینجا دیگر شورای حل اختلاف باید وارد شود و این شورایی که نمی تواند مفید باشد را منحل کند.

وی یادآور شد: در شرایط فشار اقتصادی باید کارها را سریع پیش ببریم و با کمترین هزینه،  در این شرایط شوراها و دهیاری ها باید کمک کنند.

کد خبر 4395256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha