۲۲ آذر ۱۳۸۲، ۱۳:۰۴

رييس هيات كشتي مازندران در گفت و گو با " مهر ":

اين قهرماني حاصل يك كار گروهي بود

اين قهرماني حاصل يك كار گروهي بود

قهرماني تيم كشتي آزاد مازندران در مسابقات قهرماني ايران حاصل تلاش و كوشش تمامي دست اندركاران كشتي مازندران و كشتي گيران اين استان بود.

نقي كلانتري در گفت و گو با خبرنگار " مهر" در مورد قهرماني مقتدرانه تيم كشتي آزاد مازندران در رقابت هاي قهرماني ايران گفت: تيم كشتي آزاد مازندران با تركيبي جوان و يكدست راهي مسابقات كشوري شد و توانست يك بار ديگر شايستگي هاي كشتي گيران اين استان را به نمايش بگذارد.
وي افزود: قهرماني در تهران و در خانه تيمي كه سال گذشته قهرمان كشور شده است بسيار غرور آفرين است ضمن آنكه تهران با 3 تيم در اين رقابت ها حضور داشت و تقريبا تمام كشتي گيران خود را به ميدان آورده بود.

رييس هيات كشتي استان مازندران با تمجيد از ميزباني بسيار خوب هيات كشتي استان تهران گفت: ميزباني مسابقات قهرماني ايران به اذعان اكثر مهمانان بسيار خوب بود و جا دارد از زحمات آقاي جدي در اين خصوص تشكر كنم.
كلانتري با اشاره به جوان بودن تركيب تيم كشتي آزاد مازندران گفت: قرار دادن كشتي گيران جوان در تركيب تيمي كه در هر وزن چندين كشتي گير مدعي و باتجربه دارد جرات زيادي مي خواهد اما ما همواره به كشتي گيران جوان خود اعتماد كرده ايم و پشتوانه سازي را در اولويت كارهاي خود قرار داده ايم.
وي با اشاره به درخشش محمد باقر عالي، امير گنجي و هادي پورعليجان كشتي گيران جوان تيم مازندران در وزن هاي 74 و 84 و 96 كيلوگرم گفت: اين سه كشتي گير مازندراني در تيم هاي جوانان عضويت دارند و ما با اعتماد به آنها خواستيم ضمن جوانگرايي اين موقعيت را براي ديگر جوانان فراهم كنيم كه اميدوار به حضور در سطح اول كشتي ايران باشند.
رييس هيات كشتي استان مازندران در پايان اظهار اميدواري كرد تا كشتي مازندران با توجه به پشتوانه هاي غني كه در اختيار دارد بتواند در موفقيت هاي تيم هاي ملي كشتي سهم به سزايي داشته باشد.

کد خبر 44053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha