۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۵۸

طی ۲۴ ساعت گذشته؛

۲۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد

۲۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد

بوشهر - فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در سه عملیات پلیسی بیش از ۲۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در شهرهای شمالی و مرکزی استان طی ۲۴ ساعت گذشته کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار خلیل واعظی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان حرفه ای، کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان دیلم یک انبار بزرگ محل دپوی کالای قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: پس از اطمینان از وجود کالای قاچاق در این انبار با یک عملیات پلیسی محل مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفت وانواع کالای قاچاق شامل پتو و پوشاک به ارزش پنج میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در یکی از خیابان های شهرگناوه نیز یک انبار محل دپوی کالای قاچاق شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و کاور تلفن همراه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال کشف شد.

وی بیان کرد: در شهرستان تنگستان از یک دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق معادل شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع پودر و قرص‌های ممنوعه کشف شد.

فرمانده ارشد پلیس استان بوشهر تصریح کرد: در مجموع این عملیات‌ها ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شد و ۴ نفر متهم دستگیر و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

کد خبر 4415841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha