۱۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۲۱

نماینده ولی فقیه در گلستان:

پیام‌رسانی از مهم‌ترین رسالت‌های حوزه علمیه است

پیام‌رسانی از مهم‌ترین رسالت‌های حوزه علمیه است

گرگان- نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: طلبه ها با علم و دانشی که کسب می کنند باید در جامعه پیام رسان باشند و پیام خدا را به گوش انسان ها برسانند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، ظهر پنجشنبه در همایش طلیعه حضور ویژه طلاب جدید الورود که در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، وظیفه طلاب و حوزه علمیه را بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: تحصیل، تهذیب و تبلیغ از وظایف مهم طلاب است.

وی افزود: تحصیل و تهذیب مقدمه ای برای حوزویان است تا بتوانند تبلیغ کنند و پیام خدا را به گوش انسان ها برسانند.

نماینده ولی فقیه در گلستان پیام رسانی را یک رسالت برای حوزه علمیه دانست و گفت: امروز طلبه ها باید با علم و دانشی که پیدا می کنند در جامعه پیام رسان باشند و هیچ کاری از این عمل بالاتر نیست.

وی با اشاره به این که افرادی که وارد حوزه علمیه می شوند، می توانند با رفتار و اندیشه های متفکران اسلامی آشنا شوند، یادآور شد: حتی اگر این افراد نتوانند به مقطع اجتهاد برسند این توان را پیدا می کنند که خوب را از بد تشخیص دهند.

نورمفیدی با بیان این که بدون تهذیب نمی توان پیام خدا را به مردم رساند، اظهار کرد: باید براساس پیام خدا انسان ها را هدایت کرد، کار حوزه علمیه روضه خوان پرورش دادن نیست بلکه پیام انبیا و اولیا را به جامعه و نسل های آینده انتقال داد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت:حوزه های علیمه، عالمان آگاه و دلسوخته را تربیت می کند که می تواند برای جامعه مفید واقع شود.

کد خبر 4427408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha