۱۶ بهمن ۱۳۸۵، ۱۵:۵۲

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نیروی هوایی پرافتخارترین نیرو در نیروهای مسلح است

امیر سرتیپ خلبان دکتر احمید میقانی فرمانده نیروی هوایی، نیروی هوایی را پرافتخار ترین نیرو در نیروهای مسلح برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) در مدرسه علوی سال 1357 در مراسم صبحگاه عمومی امیر سرتیپ خلبان دکتر احمید میقانی ، نیروی هوایی را پرافتخار ترین نیرو در نیروهای مسلح برشمرد.

در این مراسم که جمعی از معاونین، فرماندهان، کارکنان نیروی هوایی حضور داشتند، پس از به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و انجام مراسم نظامی، پیام امیرسرلشگر صالحی فرمانده کل ارتش قرائت گردید.

سپس امیر سرتیپ خلبان میقانی، طی سخنانی فرا رسیدن بیست و هشتیمن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سالروز 19 بهمن و تقارن آن با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را گرامی داشت و افزود: حفظ بقاء و حرمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از وظایف اصلی آحاد ملت علی الخصوص کارکنان خوشنام نیروی هوایی است.

وی در ادامه‌ با توجه به توطئه ها و جنگ افروزی های متعدد آمریکا در منطقه آمادگی کامل نیروی هوایی و پدافند هوایی را جهت مقابله با هر گونه تهدید و تجاوز یادآور شد و افزود: هر گونه شیطنت از طرف متجاوزان با پاسخ سختی مواجه خواهد شد.

کد خبر 444096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha