۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۱۰

رئیس پلیس راه آهن کشور بیان کرد:

برقراری امنیت کامل در مسیرهای ریلی

برقراری امنیت کامل در مسیرهای ریلی

شلمچه- رئیس پلیس راه آهن کشور گفت: در بخش امنیتی اقدامات خوبی در مسیرهای ریلی برای اربعین انجام شده است و تا کنون امنیت کامل برقرار بوده و مشکل خاصی در این مسیرها مشاهده نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حشمت الله ملکی پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از مرز بین المللی شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال برای تامین امنیت مرزها با فرماندهای مرزی استان های خوزستان و کرمانشاه هماهنگ شده است و پلیس نیز اشراف مناسبی به عملکرد راه آهن برای تامین امنیت مطلوب داشته است.

وی افزود: تدابیر انتظامی به موازات اقدامات راه آهن جمهوری اسلامی پیش بینی شده است و امسال برای اولین بار در دو محور جنوب و غرب خدمات رسانی انجام می شود.

رئیس پلیس راه آهن کشور در ادامه افزایش ظرفیت ریلی برای خدمات دهی به زوار اربعین را یادآور شد و گفت: راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای اربعین امسال ۲۰ درصد بر تعداد رام ها در دو محور جنوب و غرب و ۳۵ درصد بر گنجایش مسافر افزوده است.

وی افزایش این ظرفیت را در پی بهره برداری از مسیر ریلی کرمانشاه دانست و گفت: این افزایش ظرفیت ها به این دلیل است که امسال و برای اولین بار کرمانشاه افزوده شده است و پیش بینی می شود با توجه به خدمات و امکانات مناسب فراهم شده مردم استقبال بسیار خوبی از حمل و نقل ریلی داشته باشند.

سرهنگ ملکی در ادامه به تشریح محور خدمات رسانی راه آهن در اربعین پرداخت و توضیح داد: امسال حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ رام قطار برای خط سیر زائران از عمق کشور به سمت تهران و از تهران به سمت کرمانشاه در نظر گرفته شده و در محور جنوب نیز با توجه به قدمت خدمات رسانی تردد قطارها در مسیر اندیمشک به سمت چذابه و شلمچه در جریان است و حرکت ریل باس تا شلمچه امتداد دارد.

کد خبر 4443742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha