۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۲۸

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین :

قطع کنندگان درخت در جاده های قزوین دستگیر شدند

قطع کنندگان درخت در جاده های قزوین دستگیر شدند

قزوین- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت: با تلاش ماموران منابع طبیعی ۳ نفر از متخلفانی که درختان جاده قزوین به تاکستان را قطع می کردند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

علی اکبر اسداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در روزهای گذشته متوجه شدیم تعدادی از سودجویان مبادرت به قطع درختان حاشیه جاده قزوین به تاکستان کرده اند که شناسایی متخلفان در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: مسیر جاده قدیم قزوین به تاکستان به مسافت ۴۰ کیلومتر است که بخشی از آن در مسیر تونل باد در مسیر کهک قرار دارد که برای جلوگیری از بوران و برف در جاده حدود ۲۵ کیلومتر در سال ۶۲ درختکاری شده است.

اسداللهی یادآورشد: کاشت درخت در محدوده کهک توانسته از بروز برخی مشکلات ناشی از برف و بوران در جاده و مسدود شدن مسیر در زمستان بشدت جلوگیری کند که قطع درختان این مسیر می توانست به بروز حوادث منجر شود.

وی گفت: ماموران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین موفق شدند سه نفر از متخلفان که درختان جاده قزوین به تاکستان را قطع کرده بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین تصریح کرد: متخلفان تعداد ۵۰ اصله درخت در این مسیر را قطع کرده بودند که پس از شناسایی و دستگیری تحویل مقامات قضایی شدند.

اسداللهی از روستائیان و اهالی ساکن در مجاورت محدوده درختکاری شده در جاده قزوین به تاکستان خواست برای جلوگیری از قطع درختان مسیر مراقب باشند و ضمن همکاری با ماموران اداره کل منابع طبیعی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه و قطع درخت توسط افراد سودجود مراتب را به ماموران اطلاع دهند.

کد خبر 4447361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha