۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۷:۲۹

امام جمعه فردوس:

ملت های آزادی خواه دیگر زیر بار زور آمریکا نمی روند

ملت های آزادی خواه دیگر زیر بار زور آمریکا نمی روند

بیرجند- امام جمعه فردوس گفت: سیاست های اشتباه و جنایات آمریکا امروز خود را به خوبی نشان داده و ملت های آزادی خواه با پایداری زیر بار زور آمریکا نمی روند.

حجت الاسلام محمدرضا بابایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خوی استکباری آمریکا مستلزم سخت گیری بر بسیاری از کشورهای جهان شده و تاکنون جنایت های بزرگی در جای جای جهان به جای گذاشته اند.

وی با اشاره به جنایت های آشکار آمریکا در کشورهای یمن، سوریه، عراق، افغانستان و سایر کشورهای دنیا، بیان کرد: سیاست های اشتباه و جنایات آمریکا امروز خود را به خوبی نشان داده و ملت ها دیگر با پایداری مقابل آمریکا زیر بار زور نمی روند.

امام جمعه فردوس با بیان اینکه امروز حتی کشورهای اروپایی که مطیع آمریکا بوده اند از آن ها تبعیت نمی کنند، عنوان کرد: در حال حاضر می بینیم برخی از کشورهای اروپایی به صورت انفرادی اقدام با ایران ارتباط برقرار می کنند.

بابایی با بیان اینکه این ها نشانه شکست سیاست های اشتباه آمریکا است، اظهار امیدواری کرد: در فاصله نه چندان دور رئیس جمهور نادان آمریکا سبب از هم پاشیدگی آن ها شود.

وی همچنین به حضور ۲۰ میلیونی در راهپیمایی بزرگ اربعین اشاره کرد و افزود: این حضور گسترده پیام بزرگی برای کشورهای اروپایی و دنیا داشت به همین دلیل دیدیم آمریکایی ها اعلام کردند اجازه خرید نفت از ایران را به چند کشور می دهند که این یکی از موفقیت های بزرگ نظام است.

امام جمعه فردوس همچنین بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تأکید کرد و گفت: با توجه به دشمنی های آشکار آمریکا با ملت ایران و تأکید آن ها به اجرای پروژه های متعدد بر علیه ملت ایران لازم است همه اقشار جامعه به صورت گسترده در این راهپیمایی شرکت کنند.

بابایی با بیان اینکه آمریکایی ها تاکنون از هیچ توطئه ای برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران فروگذار نکرده اند، بیان داشت: بر همه ملت ایران است که برای اظهار تنفر از دولت آمریکا در این مراسم شرکت کنند.

کد خبر 4448592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha