۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۵۲

معاون تبلیغات اسلامی آستان‌قدس رضوی:

ویژه برنامه های ایام شهادت امام رضا(ع) در حرم رضوی برگزار می شود

ویژه برنامه های ایام شهادت امام رضا(ع) در حرم رضوی برگزار می شود

مشهد- معاون تبلیغات اسلامی آستان‌قدس رضوی گفت: ویژه برنامه های ایام شهادت امام رضا(ع) با حضور زائران در حرم رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدجلال حسینی بعدازظهر دوشنبه در خصوص برنامه های ایام شهادت امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: همزمان با ایام دهه پایانی صفر برنامه های عزاداری در صحن ها و رواق های حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد و زائران می توانند از این برنامه های بهره مند شوند. 

وی افزود: در ویژه برنامه شب شهادت امام رضا(ع) چهارشنبه  پس از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره)حجج اسلام  مهدی‌ماندگاری و رفیعی سخنرانی و سیدمجید بنی‌فاطمه و مهدی رسولی  به مرثیه‌سرایی و ذکر مصیبت می‌پردازند. 

 معاون تبلیغات اسلامی آستان‌قدس رضوی بیان کرد: برنامه‌های روز شهادت امام رضا(ع) نیز بعد از نماز صبح و با قرائت زیارت‌های امین الله و سخنرانی ابوالفضل بهرام‌پور همراه خواهد بود. 

حسینی گفت: بخش دوم ویژه برنامه‌های عزاداری روز شهادت امام رضا(ع) نیز با مدیحه سرایی علی مالکی‌نژاد، سعید قانع، مهدی رسولی و مهدی نیکبخت آغاز  و در ادامه  آیت الله سیداحمد علم الهدی و حجت الاسلام سیدمهدی میرباقری در این مراسم سخنرانی خواهند کرد. 

وی خاطرنشان کرد:اجتماع عزاداران نبوی و رضوی در روزهای ۲۸ و ۲۹ صفر پس از نماز ظهر و عصر در صحن جامع رضوی برگزار شده و میثم مطیعی، مهدی رسولی و جعفر ملائکه در این مراسم به مداحی خواهند پرداخت.

 معاون تبلیغات اسلامی آستان‌قدس رضوی اظهارکرد: در شب شهادت امام رضا(ع) آیین سنتی خطبه خوانی نیز بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور تولیت آستان قدس رضوی، خادمان، مدیران و مسئولان آستان قدس رضوی و عموم زائران برگزار خواهد شد. 

حسینی در ادامه به ویژه برنامه شب رحلت رسول الله(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: این برنامه ها سه شنبه ۱۵ آبان‌ماه پس از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجج اسلام  ماندگاری و رفیعی برگزار خواهد شد.

کد خبر 4450992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha