۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۰۷

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان خبر داد:

کمک یک میلیارد تومانی موقوفات به ۴۰۰ هیئت مذهبی گلستان

کمک یک میلیارد تومانی موقوفات به ۴۰۰ هیئت مذهبی گلستان

گرگان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: در محرم و صفر امسال بیش از یک میلیارد تومان از محل موقوفات به ۴۰۰ هیئت مذهبی کمک رسانی شد.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در محرم و صفر امسال بیش از یک میلیارد تومان از محل موقوفات به ۴۰۰ هیئت مذهبی گلستان کمک رسانی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه بسیاری از برنامه ها به برکت موقوفات در حال انجام است، گفت: تفاهم نامه ای با بنیاد برکت انعقاد شد که با انجام این کار برای نخستین بار در کشور بیش از هزار و ۴۰۰ نفر از خادم مساجد و امامزادگان و چهار هزار نفر از هیئت امنای اماکن مذهبی استان در کشور تحت پوشش بیمه تکمیلی و درمانی قرا می گیرند.

اعزام بیش از ۵۰۰ مبلغ جهت پاسخگویی به مسائل شرعی در گلستان

سلیمانی فرد افزود: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۵۰۰ مبلغ مذهبی جهت پاسخگویی به مسائل شرعی، اخلاقی و خیمه های معرفت به نقاط مختلف استان اعزام شدند.

وی یادآور شد: طرحی با عنوان شوق خدمت در دستور کار اوقاف و امور خیریه استان گلستان قرار گرفته که با حضور در مساجد به سوائلات مردم پاسخگو خواهیم بود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گلستان گفت: طبق آمارهای اعلام شده از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۲۰ برنامه فرهنگی در استان اجرایی شد.

کد خبر 4457783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha