۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۹:۰۰

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر همدان:

دبیرخانه اجلاس گردشگری تداوم ارتباط با گردشگران را پیگیری کند

دبیرخانه اجلاس گردشگری تداوم ارتباط با گردشگران را پیگیری کند

همدان - رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر همدان گفت: دبیرخانه اجلاس جهانی گردشگری تداوم ارتباط با گردشگران را به عنوان سفیران معرفی همدان در کشورهای دیگر پیگیری کند.

مریم روان‌بخش در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آثار مثبت و مؤثر میزبانی رویدادهای بین‌المللی در همدان اظهارداشت: میزبانی رویدادهای بین‌المللی در زمینهٔ معرفی و تبلیغ همدان مؤثر است.

وی تاکید کرد: اگر این رویدادها هدفمند و دارای خروجی مشخص باشد بیشتر تأثیرگذار خواهد بود.

روان بخش با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای جذب سرمایه‌گذار در برگزاری رویدادهای بین‌المللی، گفت: رویدادهای بین‌المللی زمانی موفقیت‌آمیز خواهد بود که زیربنای مطالعات اقتصادی و مؤلفه‌های آن کاملاً شناسایی شده باشد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر همدان افزود: باید قبل از انجام رویداد تمام جوانب آن بررسی و خوراک برای ارائه به سرمایه‌گذار آماده باشد چراکه به عقیده بنده تفاهم‌نامه کفایت نمی‌کند و عقد قرارداد در زمان برگزاری برنامه ها با سرمایه گذاران داخلی و خارجی مهم‌تر است.

روان‌بخش در خصوص تأثیر گذاری برگزاری رویدادهای بین‌المللی همدان در سال ۲۰۱۸ نیز گفت: رویداد بین‌المللی همدان ۲۰۱۸ و اجلاس جهانی گردشگری به خوبی برگزار شد فقط نکته ای که به‌صورت پیشنهاد ارائه می‌شود اینکه بعد از تشکیل جلسات و نشست ها و پایان میزبانی؛ باید مجموعه‌ای شکل گیرد که به‌صورت دائم ارتباط‌گیری‌های گردشگری، اقتصادی و موارد دیگر را پیگیری کند.

کد خبر 4462717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha