۱ آذر ۱۳۹۷، ۱:۴۴

استاندار بوشهر:

سیاست جدید مدیریت استان بوشهر بر تکمیل پروژه‌ها است

سیاست جدید مدیریت استان بوشهر بر تکمیل پروژه‌ها است

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: سیاست جدید مدیریت استان بوشهر بر اتمام پروژه‌ها است و این بزرگترین خدمت به توسعه استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند چهارشنبه‌شب در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دیر اظهار داشت: امروز که همه دشمنان آستین همت را برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی بالا زده‌اند، همه ما باید با وحدت و وفاق ملی از آرمان‌های امام راحل، شهدا و انقلاب دفاع کنیم.

وی تلاش مضاعف، بهره گیری درست از ظرفیت های موجود و اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان تنها راه برون رفت از جنگ اقتصادی دشمن عنوان کرد و افزود: با توجه به طراحی جنگ اقتصادی از سوی سردمداران آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، می‌بایست با برنامه‌ریزی درست در حوزه اقتصادی و استفاده صحیح از ظرفیت های موجود بر اساس  مبانی علمی، در این جنگ نابرابر اقتصادی نیز همچون دوران دفاع مقدس پیروز شویم.

گراوند با بیان اینکه اتحاد، انسجام و همدلی موجب پیشرفت و توسعه می‌شود، تصریح کرد: آنچه در این برهه حساس باید برای همه ما مهم باشد، وحدت، امنیت ملی و پایداری است و از همه احزاب و گروه‌ها انتظار دارم از امروز هرچه گفته و نوشته شد کنار بگذاریم و در کنار یکدیگر شروع تازه‌ای برای توسعه و آبادانی استان و شهرستان خود داشته باشیم.

استاندار بوشهر با اشاره به ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به تلاش دشمن برای برگزار نشدن مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن این آئین نسبت به سالهای گذشته برنامه ریزی کرد.

گراوند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی برای ناامیدی در جامعه برنامه‌ریزی کرده‌اند که تزریق امید در جامعه در راستای حل مشکلات مردم امری مهم و ضروری است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان دیر گفت: شهرستان دیر در حوزه استعدادهای خدادادی ظرفیت های کم نظیری دارد که باید همه مسئولان برای استفاده از این ظرفیت ها تمام تلاش خود را به کار گیرند.

استاندار بوشهر اظهار داشت: سیاست جدید مدیریت استان بوشهر بر اتمام پروژه‌ها است و این بزرگترین خدمت به توسعه استان بوشهر است.

کد خبر 4465402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha