۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۰۱

امام جمعه موقت ایلام:

وحدت عامل پیروزی مسلمانان جهان بر استکبار است

وحدت عامل پیروزی مسلمانان جهان بر استکبار است

ایلام - امام جمعه موقت ایلام گفت: در سایه وحدت مسلمانان جهان می توانند در برابر زیاده خواهی های جهان استکبار به پیروزی دست یابند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام  وعد مرادبیگی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام با اشاره به اینکه اسلام دین وحدت، همگرایی وانسجام است، تصریح کرد: در سایه وحدت مسلمانان جهان می توانند در برابر زیاده خواهی های جهان استکبار به پیروزی دست یابند و وحدت عامل اقتدار، عزت و عظمت جامعه اسلامی می شود.

وی عنوان کرد: نام گذاری هفته وحدت یکی از یادگارهای ارزشمند و مهم امام راحل بود که فاصله یک هفته ای تولد پیامبر بزرگ اسلام در دیدگاه اهل تسنن و تشیع را به عنوان هفته وحدت نامگذاری کردند تا انسجام و اتحاد جامعه مسلمانان از فرقه های مختلف بیشتر شود.

امام جمعه موقت ایلام بیان داشت: تفکر بسیج در جهان اسلام و در بین کشورهای ازادی خواه جهان اشاعه یافته و پیروزی های پی در پی محور مقاومت در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و فلسطین برگرفته از همین فرهنگ ناب بسیج است.

وی افزود: در دهه های پیشین عربستان نقش مدیریت و بزرگ کشورهای عرب را داشت اما باتلاق یمن ، جنگ بیهوده و فرسایشی یمن و حمایت از گروه های تروریست منطقه باعث شد کشورهای عرب به نوعی از عربستان، سیاست های زیاده خواهانه این رژیم رویگردان شوند.

حجت الاسلام مرادبیگی بیان کرد: تفکر آل سعود به گل نشسته است و مردم یمن که برای دفاع از دین برخواسته اند با تأسی از فرهنگ حسینی پیروز میدان خواهند بود.

کد خبر 4466197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha