۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۹:۳۷

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد مطرح کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت مساجد برای برگزاری برنامه‌های دینی و فرهنگی

لزوم استفاده از ظرفیت مساجد برای برگزاری برنامه‌های دینی و فرهنگی

بروجرد- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد، بر لزوم استفاده از ظرفیت مساجد برای برگزاری برنامه‌های دینی و فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید سوری عصر شنبه در همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات، امنای مساجد، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت که در محل ستاد فرماندهی سپاه ناحیه بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: رونق مسجد به تعامل ارکان مسجد بستگی دارد.

وی، افزود: تلاش بسیج و بسیجیان باید در راستای هم افزایی ارکان مساجد باشد و باید کاری کنیم همه برنامه ها را در داخل مسجد اجرا کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد، تصریح کرد: هر زمان بسیج از مسجد جدا شود دیگر نمی تواند از انقلاب اسلامی به آن معنای واقعی، دفاع کند.

سرهنگ سوری، ادامه داد: مساجد در سطح کشور محل بروز و ظهور انقلاب اسلامی بوده و هستند که به همین منظور تمام اردوهای جهادی در راستای محرومیت زدایی در مساجد انجام شود.

وی تاکید کرد: همه کارهای بسیج در سطح مساجد انجام شود و فرماندهان پایگاه های مقاومت نیز به این موضوع توجه خاصی داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد، یادآور شد: فرماندهان و روحانیون باید قدرت جاذبه حضور در مساجد را افزایش دهند که این امر با تلاش بسیج و ختم امور در سطح مساجد میسر می شود.

کد خبر 4467210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha