۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۱

به صورت همزمان؛

عملیات ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویان استان بوشهر آغاز شد

عملیات ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویان استان بوشهر آغاز شد

بوشهر - در آئینی با حضور مسئولان، عملیات ساخت هزار واحد مسکن مددجویان در روستاهایی استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر صبح یکشنبه در مراسم آغاز عملیات ساخت هزار واحد مسکن مددجویان استان بوشهر در جزیره شیف اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای مددجویان کمیته امداد مربوط به مسکن است.

عبدالکریم گراوند با اشاره به اقدامات امجام شده برای ساخت مسکن برای مددجویان، گفت: در همین راستا با هماهنگی و تفاهم‌های صورت گرفته اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است که بخش قابل توجهی از نیازهای مددجویان را رفع می‌کند.

وی ادامه داد: ۵۰ درصد از هزار واحد مسکونی مددجویان با مشارکت استانداری ساخته می شود و ۵۰ درصد را کمیته امداد امام خمینی تکمیل می‌کند.

احمد لطفی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر با بیان اینکه تامین مسکن محرومین از رسالت های اصلی کمیته امداد امام خمینی است تصریح کرد: در استان بوشهر تلاش‌های بسیار خوبی برای خانه‌دارشدن مددجویان استان انجام گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر با اشاره به ساخت هزار واحد مسکونی برای مددجویان استان بوشهر خاطرنشان کرد: در استان بوشهر سه هزار و ۵۰۰ مددجو نیازمند مسکن مناسب هستند.

اجرای این طرح‌ها به صورت ویدئو کنفرانس با حضور  آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در جزیره شیف آغاز شد.

کد خبر 4467465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha