۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۳۶

صبح امروز اتفاق افتاد؛

تاخیر قطارهای یزد در مسیرهای تهران و مشهد/راه‌آهن عذرخواهی کرد

تاخیر قطارهای یزد در مسیرهای تهران و مشهد/راه‌آهن عذرخواهی کرد

یزد ـ امروز دو قطار مسافربری یزد در دو مسیر جداگانه به دلیل بروز نقص فنی با تاخیر طولانی به مقصد می‌رسند، قطار اول در مسیر تهران ـ یزد و قطار دوم در مسیر مشهد ـ یزد.

به گزارش خبرنگار مهر، گلایه‌های مسافران قطارهای مسافربری صبح امروز در مسیر تهران ـ یزد و مشهد ـ یزد در فضای مجازی، حاکی از آن است که مسافران در مسیر بین ایستگاه‌های مسیر، معطل شده‌اند و توقف چند ساعته قطار آنها را کلافه کرده است.

مسئول روابط عمومی اداره راه آهن یزد در این باره به مهر گفت: قطار مسافری تهران ـ یزد، در ایستگاه محمدیه دچار نقص فنی شده و با تلاش ماموران فنی، از ساعتی پیش، سفر دوباره آغاز شده است.

دهقانی خاطرنشان کرد: مسافران این قطار در ایستگاه نایین جابجا شدند و با قطار ترنست ذخیره، هم اکنون وارد ایستگاه یزد شده اند.

وی عنوان کرد: البته نقص فنی پیش آمده، خارج از محدوده اداره کل راه آهن یزد و در منطقه استان‌های قم و اصفهان بوده اما پیگیر وضعیت مسافران و اعزام قطار ذخیره بوده ایم.

دهقانی خاطرنشان کرد: به دلیل تاخیر رخ داده، ضمن عذرخواهی از مسافران این قطار، تمام هزینه بلیط ها به مسافران بازگردانده خواهد شد.

اما امروز تاخیر قطار مسافری مشهد ـ یزد نیز در گروه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشت و مسافران این قطار لحظه به لحظه توقف خود در مسیر را در این شبکه‌ها گزارش کردند.

این قطار نیز به دلیل ایجاد مشکل فنی در محور طبس و مسدودیت این خط، متوقف شد اما برای اینکه مسافران این قطار با تاخیر زیادی مواجه نباشند، قطار مذکور از طبس به تهران عزیمت کرد و سپس از تهران به یزد اعزام خواهد شد.

مسئول روابط عمومی راه آهن استان یزد به خبرنگار مهر گفت: به دلیل تغییر مسیر، این قطار با چهار تا پنج ساعت تاخیر به مقصد خواهد رسید.

دهقانی عنوان کرد: پیگیری بسیاری به عمل آمده تا پذیرایی مناسبی از مسافران انجام پذیرد ضمن اینکه تمام هزینه بلیط مسافران این قطار نیز بازگردانده خواهد شد.

کد خبر 4470570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha