۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۶:۵۲

مدیرعامل هلال احمر گلستان خبر داد:

فعالیت ۳۳ پایگاه هلال احمر گلستان در طرح زمستانه

فعالیت ۳۳ پایگاه هلال احمر گلستان در طرح زمستانه

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: هلال احمر گلستان با استقرار ۱۱۵ نیروهای عملیاتی شامل پرسنل و نجاتگر در سطح ۳۳ پایگاه امدادونجات جاده ای ثابت و سیّار در طرح زمستانه فعالیت می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، محمد علی هروی در خصوص آغاز طرح ملی امداد و نجات در زمستان ۹۷ اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم در جاده های شهری و برون شهری سراسر گلستان، طرح ملی امدادونجات زمستانی از ۲۲ آذر ماه آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح جمعیت هلال احمر گلستان با استقرار ۱۱۵ نیروهای عملیاتی شامل پرسنل و نجاتگر در سطح ۳۳ پایگاه امدادونجات جاده ای ثابت و سیّار خدمت رسانی ارائه می کند.

هروی در ادامه افزود: پشتیبانی این طرح با ظرفیت ۵۷ دستگاه خودروی آمبولانس و امدادی، یک فروند بالگرد، یک دستگاه خودروی آبی-خاکی آرگو انجام می شود.

وی گفت: واحد آنست جمعیت هلال احمر گلستان با بهره مندی از دو قلاده سگ جستجو و نجات به منظور جستجوی مصدومان احتمالی در حوادث، در حالت آماده باش کامل هستند.

هروی اشاره کرد: در ۱۵ پایگاه امدادونجات جاده ای و کوهستانی استان، اسکان اضطراری به منظور اسکان موقت مسافران در راه مانده پیش بینی شده است.

کد خبر 4485774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha