۲۶ آذر ۱۳۸۲، ۱۸:۴۹

صبح امروز آغاز شد

ديدار رييس سازمان تبليغات اسلامي از سازمان تبليغات اسلامي استان كهكيلويه و بوير احمد

ديدار رييس سازمان تبليغات اسلامي از سازمان تبليغات اسلامي استان كهكيلويه و بوير احمد

حجت الاسلام و المسلمين دكتر سيدمهدي خاموشي رييس سازمان تبليغات اسلامي در سفر دو روزه به استان كهكيلويه و بويراحمد از بخش هاي مختلف اين سازمان در اين استان بازديد و با مسولان و كاركنان آن ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر اين سفر براي  بررسي مشكلات و چگونگي عملكرد و فعاليت سازمان تبليغات اسلامي صورت گرفت و رييس سازمان تبلغات اسلامي از نزديك با مشكلات و دستاورهاي سازمان تبليغات اسلامي كهكيلويه و بويراحمد بيشترآشنا شد و با حجه الاسلام و المسلمين موسوي رييس سازمان تبليغات اسلامي در اين باره گفتگو كرد . 
دكتر مهدي خاموشي همچنين از اردوگاه و كانون فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي در شهرستان سماسخت بازديد كرد.  دكتر خاموشي در اين شهرستان مورد  استقبال فرماندار، شهردار، فرمانده نيروي انتظامي، رييس آموزش و پرورش و ديگر مقامات محلي قرار گرفت و با آنان گفتگو كرد. در اين ديداراحمدي فرماندار شهرستان سماسخت و عضو شوراي فرهنگ عمومي گزارشي از وضعيت و توانمندي هاي اين شهرستان جديدالتاسيس و استان ارائه و ان را بررسي كرد و دكتر خاموشي هم ديدگاه ها و رويكردهاي جديد سازمان تبليغات اسلامي را در عرصه توسعه فرهنگ ديني مطرح كرد .

 

کد خبر 45343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha