۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۵۲

استاندار بوشهر:

کیفیت خدمات بهداشتی درمانی در استان بوشهر ارتقا می‌یابد

کیفیت خدمات بهداشتی درمانی در استان بوشهر ارتقا می‌یابد

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: با افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی به مردم ارتقاء خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر سه‌شنبه در حاشیه افتتاح فاز دوم بیمارستان اهرم اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته در افتتاح فاز دوم بیمارستان امام حسین(ع) مسیری روشن و روبه‌پیشرفت در حوزه سلامت شهرستان تنگستان ترسیم می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به همکاری بین بخشی میان وزارت بهداشت، وزارت نفت و وزارت کشور در احداث پروژه‌های عمرانی گفت: به ثمر نشستن پروژه‌هایی که بر اساس تفاهم میان وزارت بهداشت و استانداری بوشهر صورت گرفته است گامی مهم برای تحقق عدالت در دسترسی به خدمات است.

وی افزود: ۲۵ میلیارد ریال اعتبارات استانی از سوی استانداری بوشهر به ساخت فاز دوم بیمارستان اهرم اختصاص‌یافته است.  

نگاه دولت به سلامت مثبت بوده است

نماینده مردم دشتی و تنگستان نیز با ابراز تشکر از مسئولین استانی و شهرستانی که در پیشبرد و بهره‌برداری از فاز دوم بیمارستان امام حسین (ع) تلاش کرده‌اند گفت: سال‌ها پیش کلنگ این بیمارستان به زمین خورد اما نگاه مثبت دولت تدبیر و امید به بهداشت و درمان موجب شد تا تکمیل و تجهیز این بیمارستان با سرعت ادامه یابد.

سید کمال‌الدین شهریاری گفت: بسیار خرسندم که امروز مردم تنگستان در حوزه سلامت به گوشه‌ای از آنچه لایق و شایسته آن هستند رسیده‌اند.

شروع به کار ۶۲ پروژه عمرانی در تنگستان

فرماندار تنگستان نیز در مراسم بهره‌برداری از فاز دوم بیمارستان امام حسین (ع) اهرم گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی در چهلمین دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد بهره‌برداری و شروع  به کار ۶۲ پروژه با اعتبار ۱۳۲۵ میلیارد ریال در تنگستان هستیم.

عبدالحسن رفیعی پور با اشاره به هشتمین سفر استاندار در چند ماه گذشته به تنگستان افزود: فاز دوم بیمارستان امام حسین (ع) اهرم با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال و با همکاری وزارت نفت، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و استانداری بوشهر به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 4534780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha