۲۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۱۱

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور هشدار داد؛

محورهای هراز و چالوس برفی است/ وضعیت جوی جاده های کشور

محورهای هراز و چالوس برفی است/ وضعیت جوی جاده های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، گفت: محورهای هراز، فیروزکوه و چالوس از بعدازظهر برفی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نادر رحمانی، افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته بارش برف را از ساعات بعدازظهر در محورهای شمالی خواهیم داشت بر این اساس تاکید می‌کنیم رانندگان برای تردد در این محورها حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: همین شرایط را با شدت بیشتر برای روزهای یکشنبه و دوشنبه در محورهای استان‌های خراسان شمالی و رضوی نیز انتظار داریم.

سرهنگ رحمانی در خصوص آخرین وضعیت راه‌های کشور نیز گفت: هم‌اکنون بارش برف در استان‌های آذربایجان غربی(محور دندی-تکاب)، ایلام(محور سرابله-ایلام)، همدان(محورهای همدان-کرمانشاه گردنه اسدآباد و همدان-قزوین گردنه آوج)، اردبیل(محور خلخال - اسالم)، کردستان(محورهای سنندج-مریوان, سقز – دیواندره و بیجار - دیواندره)، زنجان(محورهای دندی – تخته سلیمان, زنجان-طارم, قیدار-ابهر, قیدار-زنجان و قیدار - همدان)، چهارمحال و بختیاری(محور کوهرنگ)، کرمانشاه(محورهای پاوه – جوانرود و کرمانشاه – اسلام آباد) و گیلان(محورهای اسالم- خلخال و پونل - خلخال) گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه بارش باران نیز در استان های زنجان، مازندران، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و گیلان(اکثر محورها)، استان آذربایجان شرقی(محور هشترود-زنجان) و استان اصفهان(محور گلپایگان به خوانسار و کاشان به نطنز) ادامه دارد، تصریح کرد: در استان آذربایجان غربی و اردبیل(اکثر محورها) و استان آذربایجان شرقی(محورهای جلفا-مرند و تبریز- زنجان) مه گرفتگی همراه با کاهش دید مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: در عین حال در استان زنجان(محور زنجان-طارم) و استان کرمانشاه(محور پاوه-جوانرود) تردد تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

کد خبر 4537786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha