۲۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲

طی بیانیه ای؛

رئیس فراکسیون اهل سنت حادثه تروریستی سیستان وبلوچستان رامحکوم کرد

رئیس فراکسیون اهل سنت حادثه تروریستی سیستان وبلوچستان رامحکوم کرد

زاهدان - نماینده مردم خاش و رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای حادثه تروریستی جاده زاهدان به خاش را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی کرد نماینده مردم خاش و رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای حادثه تروریستی جاده زاهدان به خاش را که منجر به شهادت جمعی از پاسداران غیور و حافظان امنیت کشور شد را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: ملت شریف ایران در شرایطی جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتند که هیچ راه نفوذی برای کارشکنی و توطئه دشمنان قسم خورده این کشور سرفراز وجود نداشت که موجبات خشم و سرافکندگی آنان را فراهم کرد.

این بیانیه می افزاید: حمله تروریستی ضد بشری و بی رحمانه به دلاور مردان و یاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر اقدامات کارشکنی و ملحدانه از نشانه های باطل و پوچ دشمنان این آب و خاک میباشد و ملت شریف و فهیم ایران اسلامی این موضوع را با جدیت به اثبات رسانده که  هیچگاه در مقابل تکفیر و دست‌نشاندگان استکبار و تروریسم سر خم نخواهد کرد و آزادانه به سوی اهداف و آرمان های ارزشمند نظام،انقلاب و امام شهدا حرکت میکنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: استکبار، تروریسم و تکفیر با اقدامات بی اساس و مغایر با ارزش های اسلامی و قرآنی و هرگونه اعمال ضد بشری از سوی این افراد پست و رذل از دیدگاه مردم شریف و علمای فهیم اهل سنت ایران اسلامی محکوم است‌.

این بیانیه می افزاید: با نهایت احترام و ابراز همدردی فراوان به نیابت از مردم غیور و مرزدار سیستان و بلوچستان و جامعه بزرگ اهل سنت ایران به شهادت رسیدن جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی محور خاش-زاهدان را خدمت ملت شریف ایران، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و نیروهای نظامی به ویژه همکاران این عزیزان در سپاه پاسداران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای بازماندگان این حادثه تلخ و ناگوار صبر،شکیبایی و اجر فراوان مسئلت دارم ، یقینا شهدا در نزد خداوند از جایگاه والا و ارزشمندی برخوردارند.

نماینده مردم خاش و رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در این بیانیه می افزاید: امید است در سایه توجهات ذات اقدس باریتعالی غیور مردان و شیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزودی پاسخی قاطع و کوبنده ای به عاملان حادثه تروریستی محور خاش-زاهدان نشان دهند.

کد خبر 4541885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha