۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۹:۰۰

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی:

نخستین رویداد ملی نوآورانه «خاتون» ویژه بانوان برگزار می‌شود

نخستین رویداد ملی نوآورانه «خاتون» ویژه بانوان برگزار می‌شود

مشهد- مدیر مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: نخستین رویداد ملی نوآورانه «خاتون» ویژه بانوان به توسط آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی، فاطمه دژبرد اظهارکرد: با دستور تولیت آستان قدس رضوی و تاکیدات ایشان مبنی بر توجه هر بیشتر به امور بانوان و خانواده، باغ اردوگاه خاتون با هدف رفع محدودیت‌های بانوان در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی راه اندازی شد.

وی ادامه داد: خلاءهایی در بخش فرهنگی و اجتماعی در جامعه وجود داشته که در سال های گذشته به شیوه‌های مختلفی در راستای برطرف‌سازی آنها گام‌هایی برداشته شده است، اما این خلاءها همچنان وجود دارد؛ تاسیس باغ اردوگاه خاتون در راستای حضور هر چه بیشتر بانوان در عرصه اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است.

دژبرد به ضرورت رویکرد خلاقانه و نوآورانه اشاره کرد و گفت: با نوآوری‌های فرهنگی و اجتماعی، حضور بانوان در جامعه پررنگ‌تر می‌شود، از این رو مقرر شده است استارت‌آپ‌هایی در استان برگزار شود که نخستین آن در اردوگاه خاتون با محوریت اجتماعی صورت می‌گیرد.

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی اظهار کرد: نخستین رویداد ملی نوآورانه خاتون ویژه بانوان با هدف پرورش ایده‌های خلاقانه بانوان و آگاهی بخشی و مهارت‌افزایی بانوان علاقمند به نوآوری فرهنگی اجتماعی طراحی شده است که طی آن مسائل اصلی و محوری بانوان و خانواده در جامعه اسلامی مورد توجه جدی قرار می‌گیرد.

دژبرد خاطرنشان کرد: شبکه‌سازی و ایجاد ارتباط میان بانوان فعال در حوزه‌های مرتبط با رویداد، رشد و پرورش خلاقیت و نوآوری بانوان در حوزه فرهنگی تربیتی و اجتماعی و تبدیل ایده فرهنگی تربیتی به محصول یا خدمت نوآورانه، فراهم کردن زمینه حمایت مالی و معنوی از ایده ها را از دیگر جمله اهداف برگزاری این رویداد برشمرد.

کد خبر 4547118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha