۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۳۹

رئیس پلیس دامغان:

۱۹۶ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در دامغان کشف شد

 ۱۹۶ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در دامغان کشف شد

دامغان_ رئیس پلیس دامغان از کشف و ضبط ۱۹۶ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این محموله ۱۶ میلیون و شش هزار ریال برآورد شده است.

سرهنگ سید رضا علوی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۱۹۶ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در دامغان کشف و ضبط‌شده است، ابراز داشت: ارزش ریالی این محموله ۱۶ میلیون و شش هزار ریال برآورد می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز از دو واحد صنفی در دامغان کشف‌شده است، اضافه کرد: جلوگیری از قاچاق اقلام دارویی و بهداشتی مستلزم آگاه‌سازی به مردم در خصوص عدم استفاده از این اقلام است که می‌بایست در این راستا اطلاع‌رسانی درست و صحیح صورت گیرد.

رئیس پلیس دامغان بابیان اینکه فرهنگ استفاده از کالاهای مجاز باید در جامعه ترویج پیدا کند، ابراز داشت: برای استفاده از کالای‌های داخلی، حمایت از کالا و تولیدات داخلی و خودداری از مصرف کالاهای خارجی باید همه مردم همکاری لازم را داشته باشند تا فرهنگ استفاده صحیح از کالاهای داخلی در جامعه تقویت شود.

علوی بابیان اینکه پدیده قاچاق ضربه به اقتصاد، هویت ملی کشور و همه برنامه‌ریزی‌ها است، تصریح کرد: قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز مردم می‌بایست مراتب را در صورت مشاهده کالای قاچاق و خصوصا در حوزه آرایشی و بهداشتی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

کد خبر 4547543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha