۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۴

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی:

امسال ۱۷۰۰ تن گوشت قرمز در آذربایجان شرقی توزیع شده است

امسال ۱۷۰۰ تن گوشت قرمز در آذربایجان شرقی توزیع شده است

تبریز - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از توزیع هزار و ۷۰۰ تن گوشت قرمز منجمد و گرم در این استان طی سال جاری خبر داد.

سید احد یوزباشی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به میزان گوشت توزیع شده در استان آذربایجان شرقی ابراز داشت: در سال جاری حدود هزار و ۷۰۰ تن گوشت قرمز توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان با قیمت های تعادلی در سطح استان عرضه شد.

وی افزود: هزار و ۴۰۰ تن از این مقدار، گوشت قرمز منجمد بوده و ۳۰۰ تن هم گوشت قرمز گرم بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از توزیع گوشت مرغ منجمد هم خبر داد و افزود: هزار و ۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد هم از طریق فروشگاه های بزرگ در سطح استان توزیع شده است تا همه جمعیت سطح شهرستان تبریز و شهرستان های تابعه را پوشش دهد.

یوزباشی تاکید کرد: در حال حاضر نیز ۲۰ تن گوشت گرم در اختیار شرکت پشتیانی امور دام استان قرار گرفته تا به صورت روال تصمیم گیری شده، فروشگاه های زنجیره ای و خودروهای سیار قرار دهد.

وی همچنین با اشاره به قیمت گوشت های عرضه شده تصریح کرد: گوشت قرمز منجمد ۲۸ تا ۲۹ هزار تومان، گوشت قرمز گرم ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت مرغ منجمد ۸ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می شود.

سخنگوی کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان آذربایجان شرقی در پایان عنوان کرد: سهمیه استانی به حدی مناسبی افزایش پیدا می کند تا بتوانیم هم سطح استان را پوشش بدهیم و هم فروشگاه های بیشتری را برای عرضه مستقیم گوشت ها تعیین کنیم.

کد خبر 4547592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha