۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۴۰

شیراز میزبان دوازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران است

شیراز میزبان دوازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران است

شیراز- مدیر کل میراث فرهنگی فارس از برگزاری دوازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران، طی مدت ۴ روز در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  مصیب امیری با بیان خبر فوق اظهار داشت: در توسعه و رونق گردشگری یک منطقه، علاوه بر ایجاد زیرساختهای استاندارد و انجام امور زیربنایی، نقش راهنمایان گردشگری به عنوان سفیران فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس با اشاره به ظرفیت های عظیم استان فارس و  تاثیر گردشگری بر کارآفرینی و رونق اقتصادی ابزار امیدواری کرد: این گردهمایی بتواند در معرفی هرچه بهتر استان موثر باشد.

در ادامه رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری فارس اضافه کرد: گردهمایی بزرگ راهنمایان گردشگری ایران از ۳۰ بهمن لغایت ۳ اسفندماه، با شعار میراث جهانی، راهنمای ایرانی در استان برگزار می‌شود.

‌امیر سبوکی  افزود: حدود  هزار راهنمای گردشگری از سراسر ایران در این گردهمایی حضور خواهند داشت.

وی در خصوص برنامه های شاخص این گرهمایی ۴ روزه نیز گفت: اجرای ۶ سمینار تخصصی و برگزاری تور آشناسازی با  تاکید بر معرفی میراث جهانی فارس، محور زندیه و جاذبه های تایخی-مذهبی به ویژه در بافت تاریخی شیراز از برنامه تدوین شده این گردهمایی می باشد.

سبوکی ضمن اعلام اجرای یک رویداد ویژه در بعد از ظهر یکم اسفندماه، تصریح کرد: برنامه اصلی این گردهمایی، روز پنج شنبه ۲ اسفند ماه در تالار حافظ با حضور مسئولین استانی و محلی و رونمایی از سامانه پاسخگوی گردشگری ایران و تمبر یادمان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4547813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha