۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۲۳

مدیر کل راهداری گلستان خبر داد:

استقرار ۲۴ اکیپ راهداری گلستان برای ارائه خدمات نوروزی

استقرار ۲۴ اکیپ راهداری گلستان برای ارائه خدمات نوروزی

گرگان- ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان از استقرار ۲۴ اکیپ راهداری گلستان در جاده ها برای ارائه خدمات نوروزی به کاربران جاده ای و مسافران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی میقانی صبح پنجشنبه در خصوص آمادگی نیروهای راهداری برای خدمات‌رسانی نوروزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همکاران اداره کل راهداری از ۲۵ اسفندماه ۹۷ تا ۲۰ فروردین ۹۸ به کاربران جاده ای و مهمانان نوروزی استان خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: گشت‌های نامحسوس و مشترک با پلیس راه، ساماندهی پاسگاه های پلیس راه، کشیک دو مرکز معاینه فنی، آمادگی هزار و ۶۰۰ دستگاه انواع خودرو از نوع اتوبوس، مینی بوس و سواری و ۱۶۰ دستگاه ناوگان سبک و سنگین راهداری، ۲۴ اکیپ راهداری با ۳۵۰ نیرو و برپایی ایستگاه های امدادی از جمله اقدامات ما در ایام نوروز است.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی گلستان اضافه کرد: پیش فروش بلیط‌های اتوبوس در استان گلستان از ۱۲ اسفند آغاز می‌شود و برای ایمنی سفرها در کمیسیون ایمنی تصمیمات مختلف را خواهیم گرفت.

میقانی گفت: برای بالا بردن سطح ایمنی حمل و نقل و کاهش تلفات جاده ای استان در این ایام باید زیربنایی کار شود تا سطح سرویس بهتر به کاربران داشته باشیم.

وی بیان کرد: در نوروز ۹۷ حدود ۱۱ میلیون و ۹۸ هزار تردد ثبت در ۵۲ محور استان ثبت شده شد و ۷۰۰ هزار و ۴۲۱ خودرو از چهار ورودی وارد استان شدند.

میقانی در خصوص تعداد تلفات حوادث جاده‌ای استان گلستان در نوروز ۹۷ گفت: ۱۳ نفر در نوروز ۹۷ جان خود را در حوادث جاده‌ای استان گلستان از دست دادند که این رقم نسبت به سال ۹۶ دو نفر افزایش داشت.

وی ادامه داد: ۹۱ نفر در نوروز ۹۷ در حوادث جاده‌ای گلستان مجروح و مصدوم شدند که نسبت به سال قبل از آن، ۱۶ نفر کاهش داشت.

کد خبر 4548527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha