۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۲۲

مدیرعامل پسماند بوشهر:

نخاله‌ها و ضایعات ساختمانی از همه نقاط شهر بوشهر جمع‌آوری می‌شود

نخاله‌ها و ضایعات ساختمانی از همه نقاط شهر بوشهر جمع‌آوری می‌شود

بوشهر - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر گفت: نخاله‌ها و ضایعات ساختمانی از نقاط مختلف شهر بوشهر جمع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن شجاعی پور پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تنظیف محلات بخش های مرکزی و جنوب شهر بوشهر، کار برداشت نخله ها و ضایعات ساختمانی آغاز شده است.

وی افزود: این طرح ضربتی با هدف زیباسازی و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان در کنار توجه به الگوهای زیست محیطی و بهداشت محلات انجام می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: برداشتن این زوائد بصری که سبب مخدوش شدن چهره محلات شده یکی از مهمترین درخواست های مردمی از شهرداری و سازمان مدیریت پسماند بوده که پس از برداشتن و زیباسازی محیط، رضایت عمومی را در برداشته است.

شجاعی پور بیان کرد: پیش از این با شناسایی نقاط هدف در محلات، برنامه ریزی های روزشماری انجام شد تا در یک فرایند زمانی کوتاه مدت، این محلات را از وجود این نخاله های پسماندی خالی کنیم.

وی ادامه داد:  یکی از مکان هایی که سال ها محل تلنبار پسماندهای ساختمانی بوده در پلاک خالی یکی از محله خواجه ها و در ضلع شرقی ایستگاه اتوبوس این محله واقع شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر عنوان کرد: روز گذشته و با همراهی معاونت اجرایی خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر، در یک حرکت جهادی هزار و 232 سرویس نخاله توسط سازمان مدیریت پسماند جمع اوری و به مکان های پیش بینی شده در خارج از حوزه شهری منتقل شد.

شجاعی پور یادآور شد: با توجه به این که قانونگذار ریختن هر گونه  زباله در معابر را جرم تشخیص داده و مرتکبین را چنانچه طبق قوانین خاص مشمول مجازات شدیدتری نباشند، شایسته حبس تا یک سال محکومیت عنوان داشته، نگاه ما این است که با اطلاع رسانی های وسیع ضمن دعوت از مردم برای عدم انباشت نخاله های خود در محلات، زمینه اجرایی شدن این قوانین نیز با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای متخلفین فراهم آوریم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر عنوان کرد: به زودی سایر محلات نیز از وجود این نوع نخاله ها، تخلیه می شود تا کارهای زیباسازی توسط شهرداری بندر بوشهر انجام گیرد.

کد خبر 4552163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha