۱۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۳۹

امام جمعه بوشهر:

مساجد زمینه رشد جوانان در فضایی پر از کمال را فراهم سازند

مساجد زمینه رشد جوانان در فضایی پر از کمال را فراهم سازند

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مساجد زمینه رشد جوانان در فضایی پر از کمال را فراهم سازند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مطالب بسیار مهمی را مطرح کردند که باید به خوبی مد نظر باشد.

وی خواستار برگزاری نشست‌های تخصصی و انجام تحقیق و بررسی‌های دقیق توسط چهره‌های فرهنگی، مسئولان و نخبگان در این زمینه شد و اضافه کرد: کرسی‌های نظریه پردازی مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شود.

امام جمعه بوشهر خواستار انجام گفتمان پیرامون این بیانیه شد و بیان کرد: دانشگاه‌ها، مساجد و هیئت‌های مذهبی باید این گفتمان را به نحو بسیار مطلوبی در جامعه نهادینه سازی و زمینه‌ای فراهم کنند.

وی در ادامه با اشاره به انتصاب ریاست قوه قضائیه توسط مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: انتصاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی با توجه به جایگاه علمی و اجرایی ایشان مایه امیدواری است.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: مسائلی همچون عدالت محوری، حفظ کرامت مراجعان، پرهیز از اطاله دادرسی، احقاق حق و حقوق محرومان، برخورد قاطع با مفسدان و تحقق فرامین رهبری در دستور کار قوه قضائیه باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم همانگونه که آیت الله رئیسی در زمان مسئولیت آستان قدس، تحولی جدی ایجاد کردند، در قوه قضائیه نیز تحول جدی ایجاد کنند تا مایه دلگرمی و اتکا محرومان و همچنین زمینه خوف و ترس برای ظالمان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اهمیت فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد افزود: مساجد یک مکان مقدس سیاسی عبادی و مرکز نجات، رشد و کمال انسانی هستند.

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری شکل گرفته تا جوانان را در فضایی پر از کمال و رشد اسلامی توانمند سازند گفت: آینده نظام جمهوری اسلامی نیز توسط چنین جوانانی تأمین و تضمین می‌شود.

کد خبر 4562396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha