۱۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۴۸

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد؛

فعالیت ۲۲۳ پایگاه اورژانس در خراسان رضوی ویژه ایام نوروز

فعالیت ۲۲۳ پایگاه اورژانس در خراسان رضوی ویژه ایام نوروز

مشهد- مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برای ایام نوروز ۲۲۳ پایگاه اورژانس در استان آماده ارائه خدمت به زائرین و مجاورین هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر رضا وفایی نژاد یکشنبه ظهر در حاشیه بازدید از پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهارشنبه پایانی سال، زمان سال تحویل، سخنرانی مقام معظم رهبری و روز طبیعت از روزهای ویژه در ارائه خدمات محسوب می‌شود و برای ایام نوروز ۲۲۳ پایگاه فعال شامل ۱۲۴ پایگاه جاده‌ای و ۹۹ پایگاه شهری با ۲۴۸ آمبولانس فعال در استان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی آماده هستند.

وی افزود: علاوه بر این اورژانس هوایی دانشگاه در دانشکده‌های علوم پزشکی مشهد، سبزوار، گناباد و نیشابور جهت مأموریت‌های برون شهری طی ساعات روز در صورت نیاز آماده هستند.

مدیر فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: استقرار آمبولانس پایگاه‌های جاده‌ای در مکان مناسب تا حد امکان در مجاورت حاشیه جاده جهت اطمینان خاطر مسافرین در ایام نوروز در برخی ساعات صبح و عصر طبق دستورالعمل ابلاغی برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: در این راستا آمادگی ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس دانشکده‌های علوم پزشکی مشهد، سبزوار، گناباد، نیشابور، تربت حیدریه برای خدمت رسانی به مسافران نیز از جمله برنامه‌های نوروز ۹۸ است.

وفایی نژاد تاکید کرد: در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز فعالیت پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی به شکل ویژه ای خواهد بود و به منظور ارائه خدمات به زائران و مجاوران برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

کد خبر 4564230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha