۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۲۲

استاندار بوشهر:

مشکلات مردم استان بوشهر با نگاه دلسوزانه مسئولان رفع شود

مشکلات مردم استان بوشهر با نگاه دلسوزانه مسئولان رفع شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: نگاه مسئولان استان بوشهر رفع مشکلات مردم باشد و باید از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای تأمین مسکن استان بوشهر اظهار داشت: باید تلاش ویژه‌ای صورت گیرد تا واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر استان بوشهر در سریع‌ترین زمان انجام شود.

وی در ارتباط با مشکلات بیمه و مالیات واحدهای تعاونی مسکن مهر نیز بیان کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم که مشکلات حل شود و مردم گرفتار این مشکلات نباشند و باید با نگاه حل مشکل در این زمینه اقدام شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه نگاه همه مسئولان استان بوشهر باید حل مشکل باشد، تصریح کرد: از روزی که به بوشهر آمدم تاکید داشته‌ام که با نگاه دلسوزانه مشکلات مردم حل شود و تمام امید مردم به ما است که مشکلات را حل کنیم.

وی تاکید کرد: باید کاری کنیم که مردم از ما راضی باشند و باید با استفاده از قوانین و مقررات برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم.

گراوند بر لزوم تکمیل واحدهای مسکن مهر استان بوشهر تاکید کرد و افزود: هزار واحد مسکن مهر بوشهر باید تا قبل از شهریورماه تکمیل شود تا شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها باشیم و جشن پایان مسکن مهر در استان را بگیریم.

وی بیان کرد: مشکلات آب و برق و گاز در واحدهای مسکن مهر باید مرتفع شود و هیچ بهانه‌ای در این زمینه پذیرفتنی نیست و باید گزارش انجام کار ارائه شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: فضای سبز مسکن مهر نیز تکمیل شود و تلاش شود که از گونه‌های کم‌آب‌بر استفاده شود تا مشکلی در زمینه تأمین آب آنها وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید ۲۰ هزار واحد مسکن را در استان بوشهر تکمیل کرده است که تلاش گسترده‌ای در این زمینه صورت گرفته است و تلاش می‌شود واحدهای باقی‌مانده نیز تکمیل و افتتاح شود.

کد خبر 4565353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha