رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق:

هرگز اجازه نخواهیم داد عراق محل تجاوز به همسایگان باشد

هرگز اجازه نخواهیم داد عراق محل تجاوز به همسایگان باشد

شیخ «همام حمودی» در مراسم سالگرد شهادت آیت الله حکیم در نجف اظهار داشت: هرگز اجازه نخواهیم داد عراق محل تجاوز به همسایگان باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شیخ همام حمودی رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در مراسم سالگرد شهادت آیت الله حکیم در نجف اظهار داشت: هرگز اجازه نخواهیم داد عراق محل تجاوز به همسایگان باشد.

رئیس مجلس اعلام اسلامی عراق دکتر شیخ همام حمودی در مراسم سالگرد شهید محراب آیت الله سید محمد باقر حکیم در نجف اشرف اعلام داشت: ما با سیاست های هیمنه طلبانه آمریکا بر علیه چندین کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران مخالفیم.

وی ضمن تاکید بر منافع در هم تنیده شده کشورهای منطقه افزود: اگر در هر گوشه ای از منطقه آتش فتنه ای بر افروخته شود دامن همگان را خواهد گرفت و لازم است منافع خویش را به دور از سیاست های تنش آفرین صهیونیست ها جستجو کرد.

شیخ همام حمودی با دعوت از همه جریانات آزادی خواه منطقه به روی آوردن به سیاست تعامل بر اساس منافع مشترک، بر مخالفت خود با آتش افروزی های دشمنان ملت ها تاکید و اذعان کرد: ما فقط با پافشاری بر حقوق ملت های مسلمان در قضیه فلسطین، سوریه، یمن، لیبی و دیگر مناطق می توانیم دشمن را به عقب رانده و بر آن پیروز شویم و درس استقامت را از شهید بزرگ و استادمان آیت الله حکیم و اساتید بزرگوار ایشان حضرت امام راحل و شهید آیت الله محمد باقر صدر فرا گرفته ایم.

کد خبر 4565728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha