۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴

کارشناس هواشناسی همدان عنوان کرد:

تداوم فعالیت سامانه بارشی در همدان/احتمال اختلال در تردد جاده‌ای

تداوم فعالیت سامانه بارشی در همدان/احتمال اختلال در تردد جاده‌ای

همدان - کارشناس هواشناسی استان همدان از تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان همدان خبر داد و گفت: بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد.

شهرام حکیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یک سامانه بارشی قوی وارد استان همدان شده و به تناوب تا چهارشنبه در این استان فعال است، گفت: شدت بارش از بعدازظهر امروز دوشنبه تا سه شنبه است که موجب بارش باران همراه با رعد و برق و تگرگ به همراه وزش باد شدید می‌شود.

حکیمی از احتمال آبگرفتگی معابر، اختلال در تردد جاده‌ای، آسیب به سازه‌های شهری و تابلو ها سخن گفت و افزود: از روز سه شنبه احتمال تبدیل شدن باران به برف زیاد است و جاده‌های این استان برای تردد خیس و لغزنده خواهد بود.

کارشناس هواشناسی همدان با تاکید بر اینکه مسافران باید پیش از حرکت وضعیت جوی مسیر و مقصد را رصد کنند، گفت: مسافران از برپا کردن چادر در کنار رودخانه‌های فصلی خودداری کنند چرا که احتمال وقوع سیلاب ناگهانی زیاد است.

وی یادآور شد: تا گذر این سامانه بارشی از منطقه مردم به ویژه مسافران نوروزی از توقف و ایستادن در مسیر سیلاب‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته بیشینه سرعت وزش باد در همدان ۳۶ کیلومتر در ساعت بوده است، گفت: در این مدت ملایر با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان همدان بوده است.

کد خبر 4574552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha