۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۵۲

رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد؛

کاهش ۶۷ درصدی تصادفات فوتی در استان گیلان

کاهش ۶۷ درصدی تصادفات فوتی در استان گیلان

رئیس پلیس راهور ناجا در سفر به استان گیلان گفت: با تلاش کارکنان فرماندهی انتظامی گیلان و به لطف خدا تصادفات فوتی ۶۷ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در سفر به استان گیلان و در بازدید از عوارضی رشت - قزوین از هموطنان خواست هنگام سفر و رانندگی صبور باشند و با توجه به اینکه در بیشتر مناطق کشور ناپایداری جوی، بارش برف، باران و کولاک گزارش شده از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

این مقام انتظامی افزود: هم وطنانی که قصد سفر دارند قبل از حرکت برای اطلاع از وضعیت راه‌ها حتماً با تلفن گویای پلیس راهور ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس حاصل و ایمنی را در سفر رعایت کنند.

وی به تمهیدات خوب فرمانده انتظامی استان گیلان در بخش ترافیکی و سفرهای نوروزی اشاره داشت و گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل تصادفات فوتی به لطف خدا ۶۷ درصد کاهش داشته که بدون شک این امر حاصل تلاش‌های شبانه روزی همکارانم در پلیس راه و راهور استان است.

رئیس پلیس راهور ناجا در پایان عمده تصادفات در استان گیلان را عدم توجه به جلو، سرعت و سبقت غیرمجاز اعلام کرد و افزود: رانندگان می‌توانند با رعایت قوانین رهنمایی و رانندگی سفر ایمنی داشته باشند.

کد خبر 4576984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha