۱۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۴۱

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی زنجان خبر داد:

توزیع روزانه ۱۰۰ تن مرغ گرم به صورت مستمر در استان زنجان

توزیع روزانه ۱۰۰ تن مرغ گرم به صورت مستمر در استان زنجان

زنجان- مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از توزیع روزانه ۱۰۰ تن مرغ گرم به صورت مستمر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، عبدالله جعفری با اشاره به تولید بیش از نیاز مرغ در استان زنجان و فعالیت چهار کشتارگاه صنعتی از پنج کشتارگاه موجود در استان، افزود: در ایام نوروز روزانه بین از ۷۰ تا ۱۰۰ تن مرغ گرم با کیفیت مناسب در سطح استان توزیع و مازاد آن به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده در ستاد تنظیم بازار استان روند توزیع مرغ استمرار خواهد داشت.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته و مصوبات کمیته راهبری میوه شب عید و ستاد تنظیم بازار بیش از یک هزار تن پرتقال و بیش از ۷۰۰ تن سیب توسط ۸۶ مرکز منتخب در سراسر استان توزیع شد.

جعفری با اشاره به اینکه توزیع میوه در غرفه‌های منتخب در ایام تعطیلات نوروزی نیز همچنان ادامه دارد، بیان داشت: به دلیل کیفیت و قیمت مناسب میوه‌ها مردم استان زنجان با مراجعه گسترده به محل‌های عرضه نسبت به تهیه میوه مورد نیاز خود اقدام کردند.

وی با بیان اینکه طرح توزیع میوه با هدف کمک به تنظیم بازار و تأمین نیاز عموم مردم همزمان با سراسر کشور در استان زنجان انجام گرفت، اضافه کرد: بر اساس بررسی‌ها بخش عمده‌ای از اهداف طرح محقق شده است.

کد خبر 4578183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha