۱۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۳۳

نماینده مردم پلدختر در مجلس:

چیزی به نام زیرساخت در پلدختر باقی نمانده است

چیزی به نام زیرساخت در پلدختر باقی نمانده است

خرم‌آباد- نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، گفت: به دلیل وقوع سیلاب چیزی به نام زیرساخت در پلدختر باقی نمانده است و دولت باید تدبیر ویژه داشته باشد.

سید حمیدرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با بیان اینکه متأسفانه سیلاب خیلی شدید بوده و به پلدختر، معمولان، روستاهای شهرستان، زیرساخت‌ها شامل پل، برق، آب، گاز، تلفن و… خسارت وارد کرده است، اظهار داشت: در حال حاضر ضروری‌ترین نیاز مردم کمک‌های امدادی برای نجات جان گرفتاران در سیل است.

وی با بیان اینکه افرادی گرفتار سیل شده‌اند، طغیان رودخانه به حدی است که مردم باور نکرده‌اند، عنوان کرد: به هر شکلی و با استفاده از قایق، بالگرد و… باید نسبت به نجات مردم اقدام کرد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ضروری‌ترین کمک به مردم نجات جان گرفتاران در سیل است، گفت: در حال حاضر چیزی به عنوان زیرساخت در شهرستان پلدختر و بخش معمولان باقی نمانده است.

کاظمی، عنوان کرد: انتظار این بوده که ریاست جمهور به طور ویژه وارد عمل شود و کمک‌های سریع به مردم شهرستان پلدختر و نجات مردم و گرفتاران در سیل را در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه روستاییان هیچ گونه راه ارتباطی ندارند و هیچ گونه کمکی به آنها داده نمی‌شود، افزود: بیمارانی در شهر معمولان داریم که گرفتار سیلاب هستند و نمی‌توانند آنها را به مراکز درمانی انتقال بدهند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: انتظار است که به طور سریع کمک‌های لازم را و به خصوص بالگرد و قایق به شهرستان ارسال کنند، وزارت راه هر چه سریع‌تر راههای ارتباطی شهرستان را باز کنند تا کمک‌های امدادی به شهرستان برسد، بخش عمده شهر پلدختر و معمولان و روستاهای حاشیه رودخانه گرفتار سیل شده‌اند.

کاظمی، تاکید کرد: با امکانات امدادی موجود در شهرستان نمی‌توان به کمک سیل زدگان شتافت و نیاز به کمک‌های استانی و فرا استانی است و دولت باید تدابیر لازم را برای نجات جان مردم در نظر بگیرد.

کد خبر 4579878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha